  • 11. Data: 2009-12-14 10:27:11
    Temat: Re: Pług w motocyklu - po co?
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Marcin N"
    Ma jakieś praktyczne
    zastosowanie, czy wyłącznie wizualne?

    Na pewno to wazny dodatek wizualny przy motocyklach z polowiewka. Ale na
    pewno zmienia rowniez parametry chlodzenia zwlaszcza przy wiekszych
    szybkosciach. Z tego co pamietam to ktos chyba eksperymentowal w kilofazerze
    i roznice byly zauwazalne...
    U mne rowniez bez plugu powietrze omijalaby czesciowo cylindry.

  • 12. Data: 2009-12-14 11:10:30
    Od: "kucik" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Pytanie nowicjusza: do czego służy pług w motocyklu? Ma jakieś praktyczne
    > zastosowanie, czy wyłącznie wizualne?

    1. wizualne, ale to kwestai gustu:)
    2. rozporowadza struge powietrza na boki przez co lepiej sie jezdzi w
    chlodne dni
    A na mokrej drodze praktycznie ma sie suche buty (FJ), w deszczu tez po
    butach tylko mgielka spod kola leci, a nie strumien wody
    3. dodatkowe wyprowadzenie powietrza do chlodzenia silnika
    4. czasem do orania, sie trafi grzaski grunt :)

    Kucik
    FJ 1200A na sprzedaz

  • 13. Data: 2009-12-15 23:46:01
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > I tak sobie dyskusja zbacza, a ja dalej nie wiem, w czym ten pług ma
    > pomóc? Poprawia strugę powietrza na dole, w wyniku czego poprawia sie
    > przyczpność? Zapobiega brudzeniu się "podwozia"?

    ładnie wygląda. Taka jego funkcja. Niektóre moto wręcz proszą się o pług. Np
    SV lub hornet.

  • 14. Data: 2009-12-16 20:41:14
    Od: Kuba Łacki <yahoo@spamma_killa.riders.pl>

    robertbig pisze:

    > Np nisko połozony "pług" w FJ1100/1200 ,ze wzgledu na spałniana
    > funkcje . Miał od zawsze swoja nazwę.
    > Brzmi ona - Łapacz Zdechłych Kotów

    U mnie w GPZ500S był on raczej Wyrzutnią Lisów ;)

    --
    pzdr