  • Data: 2012-04-23 12:54:15
    Temat: Pliki brd w Eagle, po zapisie ich nie ma
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc.
    Cos co mnie zaskakuje a nie wiem jak sobie poradzic.
    Mam Eagla i storzylem plytke.
    Probuje ja zapisac jako test.brd na dysku c w glownym katalogu.
    Zapisuje sie lecz jak wchodze na dysk tam gdzie zapisalem ten plik to
    po prostu go tam nie ma.
    Probowalem z inna lokalizacja ale tez nie ma?
    Co ciekawe jak otwieram w programie poprzez File->open board to tam
    gdzie pozapisywalem te pliki one sa.
    Probowalem czy czasem nie mam w plikach ukrytych lecz nie, po
    wlaczeniu wyswietlania wszystkich plikow tez nie wiedac. Przeladalem
    Total Commanderem wiec powinno byc

    Co tu jest grane?