  • Data: 2012-04-23 19:21:48
    Temat: Re: Pliki brd w Eagle, po zapisie ich nie ma
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Upewnij się :) Jakbyś szukał po całym, to znalazłbyś katalog od
    >wirtualizacji katalogów. Przykładowo u mnie do katalogu
    >C:\Users\Grzegorz\AppData\Local\VirtualStore\Progra
    m Files\EAGLE-5.11.0\lbr
    >trafiają biblioteki, które Eagle myśli, że zapisuje w swoim katalogu.

    Właśnie tam znalazłem w koncu swoje pliki. Ja jestem z tych ktorzy
    cale zycie na XP, a teraz na sile zmuszony jestem do korzystania z
    Win7 oraz z XP i dla mnie takie cos jak VisualStore jest po pierwsze
    nowoscia a po drugie czyms delikatnie mowiac nowoscia. Jakbym wiedzial
    ktore jeszcze takie katalogi moga robic niespodzianki i znalbym zasade
    pracy takich sztuczek z VisualStore to inaczej bym podchodził do
    calosci.
    przeciez nie moge w googlech wpisywac hasla typu "czego nie wiem o
    Win7" Wiec Michoo mniej troche wyrozumialosci.