  • 21. Data: 2015-04-15 20:10:21
    Temat: Re: Plazma śnieży (i ma czarny pionowy pasek)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    news:552e6e0a$0$2186$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale co prawda to prawda. Pierdziec niegrzecznie, ale zauwazyc tez
    > niegrzecznie.

    Jednak, będąc, powiedzmy, uczulonym na dym papierosów, choć kiedyś paliłem,
    ale już 21 lat nie palę, wolałbym pokojowo zauważyć na przysdtanku, że w tym
    miejscu nie pali się. Albo postąpie wrednie, pierdnę głośno i umyślnie. Na
    protest zaproponuję wezwanie policji, czy straży miejskiej, każdy powie co
    zrobił na przystanku i zobaczymy, komu mandat wlepią.

    > Szczegolnie ze co ma pierdzacy robic, zatrzymac sie nie da.

    Jeśli przeprosi, choćby zdawkowym "oh pahdą", to oznacza, że ma choć cień
    szacunku dla towarzystwa.

    > Rownouprawnienie, same chcialy :-)

    Więc ja żądam możliwości zajścia w ciążę i urodzenia dziecka :P

    > No nie - to sposoby na bogate emerytki. Bo co chcesz od biednej - 100 zl ?

    I na takie lecą.

    > Niby mozna by wyslac do providenta, niech tam pozyczy i splaca w
    > niewielkich ratach :-)

    Długo i namiętnie.Potrzebowałem kiedyś 5 paczek, to mi chcieli na raty po
    ok. 17 zyla, ale nie krócej, niż na 2 lata. Nie skorzystałem.

    > No nie, bicia nie stwierdzo w tych przypadkach.
    > Za to przypalanie zelazkiem sie zdarzalo juz dawniej w roznych napadach.

    Tak, wiem, choćby i Kuba Rozpruwacz... Ale ilu takich było? A dziś... Madzia
    z Sosnowca, Szymuś z cholerka... Cieszyn, czy Będzin, no, ten, co był dwa
    lata bez imienia, Ciechanek we Włodowie, a policja w dupie (to miała)...
    Strasznik wiejski ochoczo przywala się do babiny z czosnkiem, stawia byle
    jak fotoradar, oraz równie ochoczo spieprza, gdy np. grupa pijaków nocą
    hałasuje..

    > Zdarza sie i dzis.

    Serce roście, patrząc na te czasy... cytując z któregoś klasyka chyba. Na
    szczęście są jeszcze ludzie, dla których brak wiedzy jest ujmą, a nie jak
    coraz częściej nobilitacją, dla których honor ma wielkie znaczenie (i nie
    musi się to wiązać z kodeksem Boziewicza)... itd.

    > Z jednej strony tak. No ale teraz moda na bezstresowy wychow.

    Ktoś napisał, że owoż, mylone jest z brakiem wychowania w ogóle. Moje
    obserwacje po części to potwierdzają. Wideywałem i spotykałem ludzi bardzo
    luzackich, którzy mimo to, ani na chwilę nie zapomnieli o kindersztubie, o
    bontonie.

    > Z drugiej - zobacz na sukcesy naszej policji w walce ze zlodziejami
    > samochodow.
    > Jakos tak dziwnie zbieglo sie to z rokiem 2004.

    Ja p-owiem, że nie mam siły już tego rozkminiać. Ja tam wolę wziąć siteczko,
    usiąść przy radiu i pocharczeć w to sitko. Dziś koło południa była u mnie
    totalna posucha, potem środkowe pasma ciut się otworzyły i coś było
    słychać... Polityka mnie męczy.\Sukcesy policji... Jakby wszyscy
    funkcjonariusze szli sladem tych dobrych... Jutro może to rozmyślę, dziś
    chodzę jak pijany, nie wiem czemu, bo ani leki, ani alkohol...

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

    PS przepraszam za literówki, palce nie słuchają.

  • 22. Data: 2015-04-15 23:20:41
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Dla mnie to zamykanie tematów to jakieś nieporozumienie. Blokuje to
    > możliwość dalszej dyskusji, szczególnie po pewnym czasie..

    Ciekawe jakie jest uzasadnienie tego zabiegu.
    Chyba nie zużycie miejsca na serwerze.

    A innego co - żeby sobie nie dyskutować, bo... ?

  • 23. Data: 2015-04-15 23:49:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman pisze:

    > Ciekawe jakie jest uzasadnienie tego zabiegu.
    > Chyba nie zużycie miejsca na serwerze.
    >
    > A innego co - żeby sobie nie dyskutować, bo... ?

    ...bo nie. W Usenecie też jest to uznawane za Mocny Argument. I to tak
    pojmowany, że należy w nieskończoność apelować o niedyskutowanie,
    zamiast samiemu milczeć. Ktoś wyda się za mądry lub za głupi -- należy
    mu to w nieskończoność wytykać i przywoływać do porządku, by równał do
    średniej, a dopiero potem wrócił do Właściwej Dyskusji.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2015-04-16 01:30:20
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > ...bo nie. W Usenecie też jest to uznawane za Mocny Argument. I to tak

    Cóż, ktoś, kto ma inne zdanie, inne spojrzenie, to go nawet od cczci i wiary
    potrafią odsądzać. No i dobrze, skoro mnie uważają za głupca - nie ma
    sprawy, to zapewne znaja też adres psychiatry, co leczy takie przypadki :P
    Może być na priw, ważne jest też honorarium za wizytę, by przygotować
    odpowiednią kasę.

> [...]
    > mu to w nieskończoność wytykać i przywoływać do porządku, by równał do
    > średniej, a dopiero potem wrócił do Właściwej Dyskusji.

    Właśnie podobną mentalnie sprawę, choć inaczej wyrażoną może, przerabiam na
    p.r.r.amatorskie. Co tu opowiadać, zajrzyjcie po prostu i oceńcie sami.

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)
    (Zauważyliście, że pojawił się trzeci numer?) :)

  • 25. Data: 2015-04-16 01:36:36
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Więc ja żądam możliwości zajścia w ciążę i urodzenia dziecka :P

    Choć walenie w tyłek, to akurat obie płcie mogą otrzymać, pani może też
    przypiąć sobie sztucznego członka i ten tego no wiecie...
    A ja bym cipkę chciał, aby dostać miłość z przodu, i głęboko :)

    > Strasznik wiejski ochoczo przywala się do babiny z czosnkiem, stawia byle
    > jak fotoradar, oraz równie ochoczo spieprza, gdy np. grupa pijaków nocą
    > hałasuje..

    Jak zadzwonisz, to przez 20 minut się nie doczekasz, a towarzycho zdąży się
    rozejść. Może fotoradaru pilnują, hehehe...

    > PS przepraszam za literówki, palce nie słuchają.

    Palce na szczęście i ja sam, czujemy się lepiej, choć jeszcze nieco sennie.

    Tyle tytułem dopowiedzenia, żeby nie było "Jasiu... takie
    niedopowiedzenie... WĘŻYKIEM!!" :))

  • 26. Data: 2015-04-16 11:54:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 15 Apr 2015 23:20:41 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Ciekawe jakie jest uzasadnienie tego zabiegu.
    > Chyba nie zużycie miejsca na serwerze.
    > A innego co - żeby sobie nie dyskutować, bo... ?

    Myślę, że wynika z tzw. pierwotnego egoizmu poznawczego. Ktoś ma
    jakiś problem i szuka jego rozwiązania tylko wg własnych kryteriów i
    założeń. Gdy już dostanie rozwiązanie ma to gdzieś, że ktoś inny ma
    podobny problem (inne kryteria) i chciałby temat rozwinąć. Wątek
    zamyka się w łańcuchu problem - rozwiązanie - koniec dyskusji. Co
    jest oczywiście krótkowzroczne, bo tylko dyskusja ma wartość
    edukacyjną.

    --
    Marek

  • 27. Data: 2015-04-16 12:14:02
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 14-04-2015 19:09, Jawi wrote:
    > aż tak się boisz poprawnie napisać ;)

    To klasyczna sytuacja, gdy ma się durnia za przełożonego. Taki ma
    władzę, choćby usunięcia postu, a przy braku wiedzy popisuje się nią
    chcą się wykazać przed innymi.
    Zamiast literek mogliby dbać o merytoryczną stronę forum.
    Ja, z tego powodu zbojkotowałem elektrodę.
    K.