  • 1. Data: 2015-04-12 22:14:23
    Temat: Plazma śnieży (i ma czarny pionowy pasek)
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Zapytałem na BadCaps, to zapytam też tutaj, może Wy będziecie umieli coś
    podpowiedzieć?

    http://www.badcaps.net/forum/showthread.php?p=549588

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2015-04-12 22:55:16
    Temat: Re: Plazma śnieży (i ma czarny pionowy pasek)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-04-12 22:14, Gof wrote:
    > Zapytałem na BadCaps, to zapytam też tutaj, może Wy będziecie umieli coś
    > podpowiedzieć?

    Jasne. Tu masz rozwiązanie problemu:

    https://www.youtube.com/watch?v=0ykPsV2voYU

  • 3. Data: 2015-04-13 08:16:42
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Jasne. Tu masz rozwiązanie problemu:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=0ykPsV2voYU

    ale nie wiem, czy narzędzie nie jest dedykowane do konkretnej marki i
    przekątnej ?
    Bo to w zależności od parametrów ekranu powinna to być chyba odpowiednia
    masa ?

  • 4. Data: 2015-04-13 08:27:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 12 Apr 2015 20:14:23 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Gof)
    wrote:
    > Zapytałem na BadCaps, to zapytam też tutaj, może Wy będziecie
    umieli coś
    > podpowiedzieć?
    > http://www.badcaps.net/forum/showthread.php?p=549588

    Tak btw - a czemu nie na elektrodzie? Czyżby odpowiedź elektrody
    odebrała chleb ledwo łączącym koniec z końcem serwisom rtv? :-)

    --
    Marek

  • 5. Data: 2015-04-14 02:38:42
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 12.04.2015 o 22:14, Gof pisze:
    > Zapytałem na BadCaps, to zapytam też tutaj, może Wy będziecie umieli coś

    no i odpowiedzieli ci dość merytorycznie imo.

  • 6. Data: 2015-04-14 09:35:29
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Jasne. Tu masz rozwiązanie problemu:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=0ykPsV2voYU

    Serwisowa delta Diraca przy użyciu impulsatora kinetycznego zawsze
    skuteczna... :)

  • 7. Data: 2015-04-14 09:37:01
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Tak btw - a czemu nie na elektrodzie? Czyżby odpowiedź elektrody
    > odebrała chleb ledwo łączącym koniec z końcem serwisom rtv? :-)

    Dodam temat na elektrodzie, to zaraz jakiś baran da mi bana za nie taki
    kształt literek w temacie albo inną równie istotną pierdołę... nie warto.

  • 8. Data: 2015-04-14 09:49:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 14 Apr 2015 07:37:01 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Gof)
    wrote:
    > Dodam temat na elektrodzie, to zaraz jakiś baran da mi bana za nie
    taki
    > kształt literek w temacie albo inną równie istotną pierdołę... nie
    warto.

    A myślisz, że tutaj takich nie ma, co plonkownicą wymachują i jakby
    tylko mogli to by chętnie banowali? :-)

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-04-14 13:11:44
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > A myślisz, że tutaj takich nie ma, co plonkownicą wymachują i jakby
    > tylko mogli to by chętnie banowali? :-)

    Ale plonk nie sprawia że inni nie zobaczą mojego posta, ban lub usunięcie
    tematu tak.

    Elektroda bardzo dużo traci przez kadrę moderatorską. No ale to nie temat
    o elektrodzie...

  • 10. Data: 2015-04-14 13:12:26
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > no i odpowiedzieli ci dość merytorycznie imo.

    Odpowiedzieli - wrzuciłem tutaj temat zaraz po tym jak dodałem go tam (na
    wypadek jakby nie odpowiedzieli).

    Btw, pas pasem, ale na śnieżenie nie odpowiedzieli :)