eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - zestawianie polaczen wychodzacych - klopotPlay - zestawianie polaczen wychodzacych - klopot
  • Data: 2011-07-04 08:04:05
    Temat: Play - zestawianie polaczen wychodzacych - klopot
    Od: Adrian <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Od około połowy czerwca br mam problem z zestawianiem połączeń
    wychodzących z sieci Play.

    Gdy zakończę rozmowę przez telefon, a po chwili chce rozpocząć nową, to
    połączenie nie zostaje zestawione, po kilku próbach połączeń (w
    słuchawce cisza) i po dłużej chwili oczekiwania słyszę dźwięk jak dla
    "dodzwonienia" się do numeru, który nie istnieje.
    Z kolei gdy zadzwonię na mój telefon, to już po chwili mogę znowu
    wykonać połączenie wychodzące (nawet na ten nieistniejący numer).
    Zresztą, z połączeniami przychodzącymi nie ma problemu.

    Zmieniłem telefon z SE K800i na SE W910i, ale problem nadal występuje
    (wróciłem więc do SE K800i); dodatkowo w salonie Play dokonałem wymiany
    karty SIM, lecz to również nie pomogło.

    Po przełączeniu się na sieć Plus GSM tego problemu nie ma, bądź na razie
    go nie zauważyłem, bo w miejscu gdzie pracuje (a tam bardzo często
    używam telefonu) zasięg tej sieci jest fatalny i nie mogę być do niej
    stale zalogowany.
    Telefon przestawiałem również w tryb 3G, ale tam także były problemy z
    połączeniami wychodzącymi.

    Testowałem też kody USSD zaraz po zakończeniu połączenia, ale one
    również nie działają - zwracana jest informacja "Problem z siecią".

    Na około 5 prób zestawiania połączeń, z co najmniej 3 mam problem.

    Czy to problem z siecią czy problem z telefonami?

    Napisałem do Operatora, wypełniłem szablon i czekam na odpowiedź.
    Jednak może ktoś z Was ma pomysł na to co może być przyczyną problemów z
    zestawianiem połączeń wychodzących?

    Jak dla mnie, to wydaje mi się, że po prostu mam zablokowany kanał na
    połączenie i dopiero przychodzące (może większy priorytet) go
    odblokowuje, bądź aparat telefoniczny nie wysyła do centralki informacji
    o zakończeniu połączenia? No ale qrde na 2. aparatach tak samo?

    Pozdrawiam
    Adrian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: