  • 1. Data: 2010-03-18 11:55:04
    Temat: Play vs roaming
    Od: ALEX <k...@s...us>

    Przerabiał ktoś w *praktyce* Play w roamingu w Niemczech? Jakieś kłopoty są?

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 2. Data: 2010-03-18 16:06:27
    Temat: Re: Play vs roaming
    Od: GS <g...@e...pl>

    Użytkownik ALEX napisał:
    > Przerabiał ktoś w *praktyce* Play w roamingu w Niemczech? Jakieś kłopoty
    > są?

    27 godzin temu byłem w Berlinie
    żadnych problemów z wychodzącymi, przychodzącymi, sms. Sprawdziłem też
    kody typu "saldo" - działają

    pzdr
    Grzegorz S

  • 3. Data: 2010-03-18 16:43:07
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "ALEX" news:hnt4dl$fv4$2@inews.gazeta.pl

    > Przerabiał ktoś w *praktyce* Play w roamingu w Niemczech? Jakieś kłopoty
    są?

    Nie ma żadnych problemów - wszystko śmiga jak należy.
    Nawet hasełka SMSowe z mBanku dochodzą tak jak by telefon był w Polsce.

  • 4. Data: 2010-03-18 17:25:59
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 18-03-10 17:06, GS pisze:

    > 27 godzin temu byłem w Berlinie
    > żadnych problemów z wychodzącymi, przychodzącymi, sms. Sprawdziłem też
    > kody typu "saldo" - działają

    Dzięki wielkie kolegom. Lejecie miód na moje serce :-D

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 5. Data: 2010-03-18 22:49:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hntjnp$r2n$1@nemesis.news.neostrada.pl>, GS <g...@e...pl>
    wrote:

    > Sprawdziłem też
    > kody typu "saldo" - działają

    W roamingu?
    A ile to kosztuje?
    TA

  • 6. Data: 2010-03-19 07:57:18
    Od: GS <g...@e...pl>

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:

    > W roamingu?
    > A ile to kosztuje?
    > TA
    na bilingu brak - więc 0zł

    pzdr
    GrzegorzS

  • 7. Data: 2010-03-21 15:38:35
    Od: "Virck" <v...@n...net>

    Wsadzilem jakas znaleziona w szufladzie po jakims tam pobycie w PL karte
    Play Fresh i wlozylem ja w NYC i bez problemu sie zalogowal do Cingular i
    zasypal mnie sms-ami wiec co tam jakies Niemcy....?

  • 8. Data: 2010-03-21 18:50:40
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Virck" news:4ba63d87$0$7014$c3e8da3@news.astraweb.com

    > Wsadzilem jakas znaleziona w szufladzie po jakims tam pobycie w PL karte
    > Play Fresh i wlozylem ja w NYC i bez problemu sie zalogowal do Cingular i
    > zasypal mnie sms-ami wiec co tam jakies Niemcy....?

    sorry za głupie pytanie ale czy cingular jeszcze istnieje tj. czy
    przypadkiem nie został poddany procesowi zmiany marki (wybaczcie, nie lubię
    słowa rebranding) na AT&T?

  • 9. Data: 2010-03-22 09:31:14
    Od: Virck <v...@v...net>

    Valdi wrote:
> [...]
    >
    > sorry za głupie pytanie ale czy cingular jeszcze istnieje tj. czy
    > przypadkiem nie został poddany procesowi zmiany marki (wybaczcie, nie lubię

    Owszem...Cingular to jest juz AT&T....Poniewaz ja jestem do pierwszej
    nazwy przyzwyczajony a nie znosze AT&T wiec zawsze uzywam nazwy Cingular
    jako mojego bylego juz operatora...