  • 1. Data: 2010-03-17 19:06:33
    Temat: Re: Niedrogi telefon z Wi-Fi. Jaki?
    Od: jerzy szczudlowski <j...@j...net.pI>

    Jacek Politowski wrote:
    > Poszukuję jakiegoś niedrogiego telefonu - to pierwsze kryterium,
    > z Wi-Fi - a to drugie kryterium, innych w zasadzie nie ma; no, może
    > jeszcze sprawny mógłby być ;-).

    myPhone 8920 MARK jest tani:)

    --
    http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/

  • 2. Data: 2010-03-17 19:12:10
    Temat: Niedrogi telefon z Wi-Fi. Jaki?
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    Poszukuję jakiegoś niedrogiego telefonu - to pierwsze kryterium,
    z Wi-Fi - a to drugie kryterium, innych w zasadzie nie ma; no, może
    jeszcze sprawny mógłby być ;-).

    Jedną z opcji jest Nokia E51 - o tej wiem.
    Co jeszcze można znaleźć (najchętniej jeszcze taniej)?

    Coś na czym działa jakaś względnie sensowna przeglądarka (przeglądarka
    z Nokii E52 jak na razie jest dla mnie dość sensowna, nie wiem jednak
    jaka była w E51, nie znam także tej javowej mobilnej Opery).

    --
    Jacek Politowski

  • 3. Data: 2010-03-17 20:20:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek Politowski pisze:
> [...]
    > z Nokii E52 jak na razie jest dla mnie dość sensowna, nie wiem jednak
    > jaka była w E51, nie znam także tej javowej mobilnej Opery).

    Nowe ? LG GT500 i Samsung S5620 Monte oba z hsdpa, wifi i gps

  • 4. Data: 2010-03-18 13:34:05
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 17-03-2010 o 20:12:10 Jacek Politowski <s...@n...istnieje>
    napisał(a):

    > Poszukuję jakiegoś niedrogiego telefonu - to pierwsze kryterium,
    > z Wi-Fi - a to drugie kryterium, innych w zasadzie nie ma; no, może
    > jeszcze sprawny mógłby być ;-).

    Najtańszy to chyba Samsung i600, ok 200zł za używkę.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."