eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay- ostrzeżenie!Play- ostrzeżenie!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 01 Jun 2013 11:56:44 +0200
    From: p47 <k...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130509 Thunderbird/17.0.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Play- ostrzeżenie!
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 130531-1, 2013-05-31), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 26
    Message-ID: <51a9c573$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: biskupia.gts.entel.pl
    X-Trace: 1370080652 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26694 217.153.175.85:44507
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046269
    [ ukryj nagłówki ]

    Pisałem już tutaj o skandalicznym postępowaniu Play.
    A mianowicie o tym, że mimo iż dostałem od nich 2 pisma , w których
    jednoznacznie poinformowano mnie, iż jedynym warunkiem potrzebnym do
    przejścia z tym samym numerem abonenckim z wypowiedzianej przeze mnie
    umowy MIX z tą firmą (skądinąd zawartej na czas określony) na umowę "na
    kartę" jest doładowanie min. 5 zł w ciągu 30 dni od rozwiązania umowy.
    W listach tych jednoznacznie podano mi datę tego rozwiązania umowy, a
    nawet przyznano mi "bonus" 20-złotowy do wykorzystania po takim przejściu.
    Tymczasem, gdy próbowałem telefon doładować pierwszego dosłownie dnia po
    rozwiązaniu umowy okazało się, że mój numer jest usunięty z sieci.
    Reklamacje telefoniczne i w salonie nie dawały rezultatu, ponad miesiąc
    temu złożyłem więc szczegółową reklamację pisemną w salonie, a
    następnie monitowałem ją e-mailowo i telefonicznie.
    No i teraz sukces! po ponad miesiącu otrzymałem, hurra!! pisemne
    odpowiedzi Play i to nawet w odstepie 2 dni dwukrotnie .
    A w kazdej z nich Play informuje mnie, że ...rozpatruje reklamację,, a
    odpowiedź na nią (kiedyś) udzieli....

    To wszystko po ponad miesiącu od złożenia reklamacji...

    Ostrzegam więc chcących podłączyć się do tej sieci, że, jak widać,
    zapewne albo pracują tam ludzie całkowicie i ostentacyjnie mający w
    d..ie klientów, albo tez pracują tam ludzie mający IQ na poziomie co
    najwyżej imbecyla, bo innej przyczyny podobnej sytuacji nie jestem w
    stanie sobie wyobrazić.
    ;-))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: