  • 1. Data: 2011-02-24 15:18:39
    Temat: Play na UMTS 850/900MHz
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    dzis przegladalem sobie mapki z BTS opow w Polsce i natrafilem na BTS
    Play oznaczone UMTS 850/900 MHz.

    Jezeli jest to prawda, to czy na tych BTSach bedzie Play OnLIne?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-02-24 17:32:10
    Temat: Re: Play na UMTS 850/900MHz
    Od: "r." <n...@n...com>

    W dniu 2011-02-24 16:18, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > dzis przegladalem sobie mapki z BTS opow w Polsce i natrafilem na BTS
    > Play oznaczone UMTS 850/900 MHz.
    >
    > Jezeli jest to prawda, to czy na tych BTSach bedzie Play OnLIne?

    Jest na umts 900.

    pozdrawiam
    r.

  • 3. Data: 2011-02-24 17:40:16
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 24 Feb 2011 18:32:10 +0100, "r." <n...@n...com> wrote:

    >Jest na umts 900.

    a Play Online bedzie na tym dzialac?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-02-26 18:05:53
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-02-24 18:40, a...@p...pl wrote:

    > a Play Online bedzie na tym dzialac?

    Tak, dziala.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2011-03-02 13:35:24
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 26 Feb 2011 19:05:53 +0100, darnok
    <d...@a...spam.ch> wrote:

    >Tak, dziala.

    czy przez to, ze chodzi na na nizszych czestotliwosciach, to czy mozna
    sie spodziewac wiekszych zasiegow, lepszej penetracji w terenie?

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-03-02 14:04:42
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-02 14:35, a...@p...pl pisze:

    > czy przez to, ze chodzi na na nizszych czestotliwosciach, to czy mozna
    > sie spodziewac wiekszych zasiegow, lepszej penetracji w terenie?

    Dokładnie. Zasięg porównywalny z głosowym GSM 900, a z anteną zewnętrzną
    większy.