  • 1. Data: 2011-12-15 17:30:49
    Temat: Play kradnie - crosspost
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    Konkretnie grosze, ale zawsze. Mam aktywną usługę Play email Blackberry.
    Jednak po każdym doładowaniu konta, telefon natychmiast łączy się z
    internetem chuj wie po co i oczywiście przez ten playowy, a nie via
    blackberry, krojąc mnie na kilka groszy. Co oczywiście uniemożliwia mi
    wykupienie jakiegoś pakietu bez kolejnego doładowania. Co za huje :]
    Piętno
    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 2. Data: 2011-12-15 18:44:08
    Temat: Re: Play kradnie - crosspost
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Diabełson" <h...@s...org> wrote in message
> [...]
    > blackberry, krojąc mnie na kilka groszy. Co oczywiście uniemożliwia mi
    > wykupienie jakiegoś pakietu bez kolejnego doładowania. Co za huje :]

    Ale dlaczego oskarżasz playa zamiast oskarżać BlackBerry
    i ich fantastyczny sposób łączenia się z siecią?

  • 3. Data: 2011-12-15 19:09:16
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-12-15 19:44, Pszemol pisze:
    > "Diabełson" <h...@s...org> wrote in message
    >
    > Ale dlaczego oskarżasz playa zamiast oskarżać BlackBerry
    > i ich fantastyczny sposób łączenia się z siecią?

    Mam wykupiony abonament BB, wobec tego dlaczego Play łączy telefon z
    siecią okrężną drogą? Bo może mnie dodatkowo skasować

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 4. Data: 2011-12-15 22:57:53
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał

    > Mam wykupiony abonament BB, wobec tego dlaczego Play łączy telefon z siecią
    > okrężną drogą? Bo może mnie dodatkowo skasować

    Kiedyś, teraz również, przy zakupie pakietu MB, trzeba dodatkowo zablokować net
    poza strefą taniego internetu. Chodzi o wymuszenie łączenie się via wykupiony
    pakiet. Może w Twoim przypadku trzeba tak samo zrobić? Albo zadzwonić do BOK.

  • 5. Data: 2011-12-16 17:04:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message
> [...]
    > się via wykupiony pakiet. Może w Twoim przypadku trzeba tak samo zrobić?

    Po co dzwonić i wyjaśniać czy dowiadywać się jak skonfigurować telefon
    jak można zrobić firmie publicznie zjebkę i od razu poczuć się lepiej, nie?

  • 6. Data: 2011-12-17 02:25:22
    Temat: Odp: Play kradnie - crosspost
    Od: "Zenowek" <l...@g...pl>

    > Po co dzwonić i wyjaśniać czy dowiadywać się jak skonfigurować telefon
    > jak można zrobić firmie publicznie zjebkę i od razu poczuć się lepiej,
    > nie?

    No i pewnie ch.j wie lepiej diabełson poczuł się lepiej.