  • 21. Data: 2010-12-27 20:38:07
    Temat: Re: Play kaucja 1tys.. blokada polaczen
    Od: z <z...@g...pl>

    ALEX pisze:

    > Podpisz z nimi umowę na usługi telekomunikacyjne, w czym problem?
    > :-P

    Też mają mój podpis i dane. Tak samo mogę magle przestać płacić a
    spotkają się razem z panami z play u tego samego komornika.
    Co za różnica?

  • 22. Data: 2010-12-27 20:46:42
    Od: z <z...@g...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Elektrownia i gazownia może i nie, ale banki? Zdziwiłbyś się :-)

    Oglądałeś może jakiś program Jaworowicz?
    Kredytów czy rat można nabrać od groma na kwotę o jakiej mówimy.
    W dzisiejszych czasach co to jest 1000 zł jak się zarabia 5000 :-)

  • 23. Data: 2010-12-27 21:42:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Marcin Wajnert" napisał:

    > Tez mam orange.. w umowie deklaruje sie mniejwiecej kwotę taką
    > "awaryjną" - zeby operatorowi zapaliła się lampka jak ktoś trochę
    > "przegnie" z rachunkiem...
    > czasem konsultanci nie pytają sie i wpisują jakąś standardową kwotę...

    Podpisując cyrograf w Play chciałem ustawić kwotę 500 zł, po przekroczeniu
    której zostanie podniesiony jakiś raban, ale konsultant stwierdził, że nie
    ma takiej opcji, bo to nie leży w ich (operatora) interesie. Wówczas też
    poinformował mnie o istnieniu granicy 1 tys. zł. O kaucji chyba zapomniał
    już nadmienić, ale przeczytałem o niej nieco później w regulaminie, którego
    znajomość oczywiście potwierdziłem podpisując wcześniej umowę ;->

    JoteR

  • 24. Data: 2010-12-27 22:48:56
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Ale gdyby to nie był prepaid bym nawet nie zauważył i pewnie by się na
    > jakimś tysiącu skończyło zanim bym się zorientował że jest coś niehalo.

    no wlasnie tutaj stosuja taka taktyke
    w orange masz sms co kazde 25zl czy cus podobnego
    a tu jak dobijesz do 1 tys to zacieraja raczki

    jak masz 200 czy 600 stow to nabijaj dalej
    cwaniaki....

    a pozniej mi ci zablokujemy bo tyle od ciebie jeszcze sciagniemy
    sam brak mozliwosci powiadomiec podczas trwania sesji transmisji jest troche
    dziwny

    niby ich utrzymujemy placimy a pozniej klienta kopna w dupe
    zaplac nam drugie tyle bo jestes los i wg nas pierwsze tyle natlukles bos
    glupi

  • 25. Data: 2010-12-27 22:51:12
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Ra" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no właśnie będę rozważał czy nie kupić jakiegoś smartfona mojej mamie ale
    > musiała by zrezygnować z abo bo boję się nabije sobie rachunek

    wystarczy wylaczyc transmisje danych w telefonie przez polaczenia gsm
    wi-fi i inne smigaja
    o dziwo pakiety 500mb sa tanie 25zl chyba
    ale poza pakietem za kazdy 1mb zaplacisz chyba 5zl, wieloktortnie wiecej

    tutaj caly kit
    gdybym mial trzy takie pakiety to bym sie zmiescil w 100
    a tak naliczylo 1tys

    co im wisi?

  • 26. Data: 2010-12-27 22:53:16
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a spróbowałeś najprostszej rzeczy? zadzwonić, poprosić o pół faktury na
    > wspomniane 1000 zł i odblokowanie? Po pierwszym takim "numerze" nie
    > powinni robić problemów. nie Ty jeden płacisz ponad 1000zł za GSM.
    > (chociaż za internet gsm - masz miejsce na podium)

    pol faktury za kaucje czy za fakture ktora bedzie?

  • 27. Data: 2010-12-27 23:44:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.12.2010 21:00, m4rkiz pisze:
    > ?użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:ifaf6b$pmb$...@n...onet.pl...
    >
    > podejrzewam ze tego 1000 ich koszty to pojedynczy procent, powiedzmy ze
    > rozumiem takie dzialania gdyby zaczal wysylac smsy na numery premium i
    > dzwonic na audiotele, ale transmisja danych ich raczej kosztuje grosze

    No raczej odwrotnie... Transmisję dotują, żeby mieć reklamę i biznes się
    kręcił.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 28. Data: 2010-12-28 00:16:13
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-27 23:51, Kris pisze:

    > tutaj caly kit
    > gdybym mial trzy takie pakiety to bym sie zmiescil w 100
    > a tak naliczylo 1tys
    >
    > co im wisi?

    No to masz pecha z tym niedoczytaniem umowy. Ja swoje wszystkie numery
    przeniosłem do Play i rozsądnie powłączałem usługi. M.in. za jakieś 30zł
    mam 2GB transferu do Play + za parę zł (nie pamiętam ile) dokupiłem
    awaryjnie 25M do pozostałych (gdy np. nawigacja będzie coś ciągnęła).
    Rozsądnie sterując usługami i abonamentem można sporo zaoszczędzić
    względem innych sieci. Nie ma co się obrażać tylko pomyśleć i skalkulować.

  • 29. Data: 2010-12-28 07:52:12
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Ra pisze:

    > no właśnie będę rozważał czy nie kupić jakiegoś smartfona mojej mamie
    > ale musiała by zrezygnować z abo bo boję się nabije sobie rachunek

    A wystarczy wylaczyc transmisje lub zepsuc APNy

  • 30. Data: 2010-12-28 07:53:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    z pisze:

    > To co ma hipotekę im pozwolić założyć. Jest podpis na umowie i dane
    > klienta. Banki podają że 13 procent długów jest nie do odzyskania.
    > Ryzyko biznesowe które i tak jest przecież przewidziane. Tuskowi nie
    > wierzą że będzie miodem i mlekiem? :-) Jak się spóźni z zapłatą to
    > trzeba ścigać. Nie spóźnił się. Kapitalizm jest do jasnej czy nie? :-)

    Procedura jest taka, zaplacic przed terminem i nie robic scen.
    Mozna tez dac sobie wejsc na karte kredytowa... to rozwiazuje 99%
    problemow z "zabezpieczeniem"