  • 1. Data: 2012-12-03 11:05:35
    Temat: Play - darmowy Internet w roamingu krajowym?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Pytam Was, bo zgłupiałem, a BOK udziela sprzecznych informacji, zależy
    do kogo się dodzwonię.

    Mam:

    Taryfa: LongPlay II 99
    Promocja: All Inclusive MAX 30.03

    Czy jeżeli ustawię sieć na sztywno na Plusa (bo zasięg Playa w sieci
    macierzystej to kpina) i włączę transfer danych w roamingu krajowym,
    to będą mnie za to dodatkowo naliczali, czy pójdzie z tego, co już
    mam wykupione (w Play24: "Promocyjne MB (nielimitowane)")?

    Pozdrawiam.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2012-12-03 11:20:02
    Temat: Re: Play - darmowy Internet w roamingu krajowym?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:
> [...]
    > to będą mnie za to dodatkowo naliczali, czy pójdzie z tego, co już
    > mam wykupione (w Play24: "Promocyjne MB (nielimitowane)")?

    Teoretycznie tylko Play Online (czyli SIM z modemem) chodzi tylko w sieci
    natywnej. Pozostałe pakiety danych działają w roamingu.
    Praktycznie bywa z tym różnie. Na przykład w Warszawie generalnie działa, a
    w Łodzi czy w Toruniu niespecjalnie. To znaczy są momenty, że działa, ale
    zdarza się też odwrotnie.

  • 3. Data: 2012-12-03 18:11:27
    Od: "dizel" <x...@x...com>

    g...@s...invalid (Adam Wysocki)<> wrote:
> [...]
    > to będą mnie za to dodatkowo naliczali, czy pójdzie z tego, co już
    > mam wykupione (w Play24: "Promocyjne MB (nielimitowane)")?

    Nic dodatkowo nie będziesz płacił, sama nazwa taryfy all incllusive, mówi za siebie,a
    w boku jak to w boku niedouczeni też sie zdarzają.
    --
    Android Usenet Reader
    http://android.newsgroupstats.hk

  • 4. Data: 2012-12-03 20:15:39
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...com> napisał:

    > Nic dodatkowo nie będziesz płacił, sama nazwa taryfy all incllusive, mówi za
    > siebie,a w boku jak to w boku niedouczeni też sie zdarzają.

    Potwierdzam. Czy jestem w Play, czy w Orange, czy w Plus, to ściąga mi z pakietu
    i nic nie nalicza.

  • 5. Data: 2012-12-03 20:42:38
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Praktycznie bywa z tym różnie. Na przykład w Warszawie generalnie działa, a
    > w Łodzi czy w Toruniu niespecjalnie. To znaczy są momenty, że działa, ale
    > zdarza się też odwrotnie.

    Czy działa, czy nie działa, to inna sprawa - mi chodzi o to, czy jak działa,
    to dodatkowo nalicza :)

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 6. Data: 2012-12-03 20:42:55
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Tomek <p...@z...spamem> wrote:

    > Potwierdzam. Czy jestem w Play, czy w Orange, czy w Plus, to ściąga mi z pakietu
    > i nic nie nalicza.

    Dzięki za odpowiedzi, uspokoiliście mnie :)

    Pozdr.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/