  • 11. Data: 2009-09-06 16:16:30
    Temat: Re: Play cofa czas:)
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    op23 pisze:

    > Adres czego ? Właściciel numeru może chyba robić z nim co chce
    > niezależnie od tego gdzie akurat odbiera korespondencję. Dane kontaktowe
    > jak sama nazwa wskazuje służą do nawiązania kontaktu a nie do
    > weryfikacji tożsamości.

    Ja tego nie wymyślałem. Jest, obowiązuje i trzeba się do tego stosować.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 12. Data: 2009-09-07 19:45:50
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl>

    > Ja tego nie wymyślałem. Jest, obowiązuje i trzeba się do tego stosować.

    Ponoć udało się inaczej. To chyba nie obowiązuje i nie trzeba się do tego
    stosować.

  • 13. Data: 2009-09-07 20:08:12
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    op23 pisze:

    > Ponoć udało się inaczej. To chyba nie obowiązuje i nie trzeba się do
    > tego stosować.

    Dane u operatora biorcy muszą być takie same jak u operatora dawcy. To
    jest podstawowy warunek do przeniesienia. Jeśli coś się nie zgadza to
    zaczynają się problemy (zazwyczaj po stronie dawcy szukającego wymówek,
    żeby numeru nie puścić).