  • Data: 2009-06-10 20:59:45
    Temat: Play - Zgoda na nagrywanie połączenia z konsultantem
    Od: "Maciek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bry,
    zanim zajrzę na *.prawo mam pytanie:

    - pod nr *500 poinformowałem pana, że nagrywam połączenie, bo chciał się
    wykręcić od roboty,
    - pan nie wyraził zgody na nagrywanie i trzasnął słuchawką, na jego
    szczęście dopiero po moim opier* ;)

    Drugi pan w trakcie rozmowy spytał czy aby nie nagrywam połączenia, ponieważ
    jest to niezgodne z prawem. Zgodnie z prawdą powiedziałem, że nie nagrywam
    ale i tak szybko zakończyłem "rozmowę", bo nie miał nic ciekawego do
    powiedzenia.

    Pytam się więc, które to prawo reguluje *jednostronne* wyrażenie zgody na
    rejestrację (ja wyraziłem zgodę na nagrywanie przez konytnuowanie
    połączenia) rozmowy *dwustronnej*?

    Maciek.

    P.S. Play chyba zaczyna cierpieć na nadmiar klientów. Ale w razie czego jest
    6 lipca ;)