  • 31. Data: 2009-03-25 11:25:45
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: p...@g...com

    Dzięki chmiel199 za info o tej Twojej taryfie. Dla mnie jest jednak
    nieosiągalna bo tam jest warunek:

    " 2. Oferta skierowana jest dla Klientów posiadających minimum 10
    aktywnych kart SIM w sieci Plus. "

    Pzdr.

  • 32. Data: 2009-03-25 11:26:17
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    chmiel199 wrote:

    > Ja przerabiam to na co dzien. Na wszystkim da rade cos "urwac".
    > Trzeba tylko wiedziec gdzie zapukac i jakich argumentow uzyc. Czesto
    > wystarczy "potruc dupe" komus wplywowemu i ten zdecyduje sie dac nam
    > oferte korzystniejsza tylko dla swietego spokoju i uciszenia.
    > Przerobilem juz z tpsa, netia, plusem, upc, kilkoma bankami itd itd.
    > Grunt to miec z tego przyjemnosc i uwazac to za swoje hobby;)

    i Ty pierdzielisz o jakichś trudnościach z drapaniem zdrapki?8-o

  • 33. Data: 2009-03-25 11:38:23
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl>

    tomek <t...@n...mam> napisał(a):
    > http://dlafirm.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin
    _Promocji_Umowa_bez_telefon
    > u.pdf

    Ok 13 gr ale netto, brutto juz 16. W porownaniu do mojej sieci Plus w ofercie
    bez telefonu faktycznie plus wymieka bo w mojej mam nadzieje wyżyłowanej
    ofercie wychodzi minuta za 29 groszy. Wszystko pieknie ladnie ale zapominasz o
    haczyku takim ze po przekroczeniu abonemantu juz nie kosztuje w PLAY minuta
    16gr a 26gr. (jesli sie myle popraw mnie).

  • 34. Data: 2009-03-25 11:42:20
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl>

    p...@g...com napisał(a):
    > Dzi=EAki chmiel199 za info o tej Twojej taryfie. Dla mnie jest jednak
    > nieosi=B1galna bo tam jest warunek:
    >

    > " 2. Oferta skierowana jest dla Klient=F3w posiadaj=B1cych minimum 10
    > aktywnych kart SIM w sieci Plus. "

    Faktycznie na necie znalazlem tez te warunki ale one sa sprzed jakiegos roku.
    W chwili obecnej w regulaminie jaki posiadam jest zapis o 5 kartach SIM.

    PS. Jesli chodzi o te 3000minut, to mozliwe ze takiego ograniczenia nie ma,
    trzeba tylko uderzyc do jakiegos g300.

    pzdr.

  • 35. Data: 2009-03-25 11:45:56
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl>

    frank drebin <b...@w...pl> napisał(a):
    > i Ty pierdzielisz o jakichś trudnościach z drapaniem zdrapki?8-o

    Nie chodzi o trudnosci, chodzi o wygode. Po co mam myslec o doladowaniu konta,
    kiedy mozliwe ze musze myslec o czyms innym? Rachunki tez mozna placic na
    poczcie...

  • 36. Data: 2009-03-25 11:47:59
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl>

    gregor <g...@s...pl> napisał(a):
    > ty placisz 100 a ja 0 i mam wiecej niz ty w tym roznica :)

    Niedlugo na pewno zaczna Ci placic za to ze korzystasz z telefonu.

  • 37. Data: 2009-03-25 12:00:00
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tych
    > 91,50 o 50 zl ktore musialbym wydac na aparat telefoniczny ([1300-100]/24
    > miesiace cyrografu=50zl). Wychodzi zatem że w abonamencie za 91,5
    > kosztujacego
    > w sumie 41,5 (po odjeciu wartosci telefonu 50zl) koszt minuty wynosi juz
    > nie
    > 43gr a 19gr... Jesli w moich obliczeniach jest blad prosze o poprawienie
    > mnie.
    >
    > Nie bede juz rozpisywal sie o takich cenach jak koszt minuty w polaczeniu
    > roamingowym, bo kiedy wyjedziecie za granice z tym cudownie tanim Playem,

    Ale nie o to chodzi. Płacisz prawie 100 zł miesięcznie. Ja w Orange płacę
    100 zł na 5 miesięcy. A w Play doładowałem za 5 zł i mogę z tego korzystać
    do roku czasu.

    > Przy moich 19gr/minute to wychodzi nawet 4 razy drozej!

    W nowym Orange Go poza sieć 60, play 75

    > Tak ale zawsze przy tych polaczeniach poza siec jest gwiazdka odnoszaca
    > sie
    > wlasnie do sieci Play.

    W Orange nie ma gwiazki. Jest podana cena poza sieć a obok w nawiasie do
    play

  • 38. Data: 2009-03-25 12:08:37
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl>

    Szymon <s...@o...pl> napisał(a):
    > Ale nie o to chodzi. Płacisz prawie 100 zł miesięcznie. Ja w Orange płacę
    > 100 zł na 5 miesięcy. A w Play doładowałem za 5 zł i mogę z tego korzystać
    > do roku czasu.

    Jesli korzysta sie z telefonu aktywnie to niestety trzeba placic.

    > W nowym Orange Go poza sieć 60, play 75

    No wlasnie, czyli nie tylko na Play'u zarabiaja krocie ale na innych sieciach
    takze. Wiec chyba niezbyt to korzystna oferta.

  • 39. Data: 2009-03-25 12:19:21
    Od: " " <c...@N...gazeta.pl>

    Szymon <s...@o...pl> napisał(a):

    > w Play doładowałem za 5 zł i mogę z tego korzystać
    > do roku czasu.

    Powiedz ze Ci wystarcza te 5zl na rok, albo ze ten rok to za malo i
    potrzebujesz 10lat na wykorzystanie tej astronomicznej kwoty 5zl...

    Jesli tak "aktywnie" korzysta sie z telefonu to lepiej chyba umawiac sie z
    kims zeby dzwonil pod numer budki pod blokiem, albo korzystac z telefonu kolegi.

  • 40. Data: 2009-03-25 12:19:33
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Jesli korzysta sie z telefonu aktywnie to niestety trzeba placic.

    Dochodzimy do sedna sprawy. To co dla Ciebie będzie najlepsze, niekoniecznie
    będzie dobre dla mnie

    > No wlasnie, czyli nie tylko na Play'u zarabiaja krocie ale na innych
    > sieciach takze.

    Nie o tym była mowa.

    > Wiec chyba niezbyt to korzystna oferta.

    najlepiej dopasowana do moich potrzeb :-)