  • 41. Data: 2014-07-06 11:51:23
    Temat: Re: Pi?tnuje tych co pisz? dokumentacje
    Od: IDKrzych <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-06 05:47, A.L. pisze:

    > Pieprzycie, chlopcy. "Debugging" po polsku zawsze bylo, jest i bedzie
    > ODPLUSKWIANIE
    >
    > A.L.
    >
    > P.S> No, honnysci jak wy tego okreslenia nie znaja. Albo poczatkujacy
    > miszczowie klawiatury

    "Patrz mamo motyl" ... to po pierwsze. To raczej obaj piszący wiedzą.
    Chyba znowu nie próbowałeś zrozumieć całego kontekstu...

    Po drugie jakoś nikt w programach nie szuka pluskiew tylko bugów ..
    Statystyk nie prowadzę, ale ja raczej często spotykam się z określeniem
    "bug" w polskich publikacjach. Więc skąd to "odpluskwianie bugów" ??

    Zresztą chyba oczywiste, że "pluskwa" ma inny wydźwięk ... szczególnie
    po ost. idiotycznych "aferach taśmowych".

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)

  • 42. Data: 2014-07-06 14:14:57
    Od: "intuicjonista" <n...@b...pl>

    Użytkownik "IDKrzych" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "bug" w polskich publikacjach. Więc skąd to "odpluskwianie bugów" ??

    kiedyś odpluskwiało się programy - a , że teraz są "bugi"
    sorry- taki mamy klimat (znaczy "programistów") :)))

    język zmienia się wraz rzeczywistościa , której dotyczy
    a rzeczywistosc programisty zmienia sie szybko i nierównomiernie.
    Więc język rozwija się niszowo i co raz to ktoś (lokalnie)
    wynajduje/odkrywa koło :)))