  • 11. Data: 2012-05-23 14:38:09
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > zaczyna się narzekactwo.

    Hurra, o kurwa oddali 7km drogi. Wstegi nie przecieli ?:)
    A gdzie sie podziala np. A4 Krakow - Ukraina ?

    sz.

    Podobno jacys pajace czekali o 2 w nocy na otwarcie, zeby sie przejechac do
    Pruszkowa :)

  • 12. Data: 2012-05-23 14:42:17
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-05-23 14:29, Chris pisze:
    > komar nabazgrał(a):

    > Oczywiście bo na dzieńdobry spierdolono zarządzanie tym odcinkiem (światła) i
    ludzie
    > jadący zamiast jechać płynnie stoją w mega korkach. Przecież nie budowało się to
    24h żeby
    > na szybko oddać i zapomnieć, ci co to ustawiali mieli bardzo dużo czasu na
    precyzyjne
    > ustawiebnie świateł, przez wiele miesięcy nic nie robili tylko brali kasę a teraz
    nagle
    > muszą popracować. .... ojej aż mi ich szkoda ...

    ale co spierdolono niby? to jest tymczasowa organizacja ruchu a nie docelowa więc
    dopóki
    prace trwają pewnie będą utrudnienia. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że ta trasa
    docelowo będzie miała 450km (na zachód) a nie 7, jak już w pełni otworzą odcinek do
    Strykowa to dopiero wtedy będzie można myśleć nad docelową organizacją ruchu na
    węzłach w
    Pruszkowie i Morach. Mieli dużo czasu na ustawienie jak droga była zamknięta i nikt
    nią
    nie jeździł, a nie wszystko da się zasymulować komputerowo zwłaszcza przy zupełnie
    nowych
    trasach. Węzeł w Morach dziś się korkuje ale za miesiąc DK2 będzie już drogą DK92 i
    będzie
    pełniła znacznie mniejszą rolę niż np. ul. Górczewska. Jak chcesz to zasponsoruj z
    własnej
    kieszeni zajebisty wielopoziomowy, bezkolizyjny węzeł z Połczyńską który za miesiąc
    będzie
    prawie nieużywany.

  • 13. Data: 2012-05-23 14:47:21
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    komar nabazgrał(a):

> [...]
    > własnej kieszeni zajebisty wielopoziomowy, bezkolizyjny węzeł z
    > Połczyńską który za miesiąc będzie prawie nieużywany.

    U nasz wszystko jest tymczasowe ... i co myślisz że zaraz zdejmą asfalt i
    schowają bo całośc nie jest ukończona tylko tymczasowa ??
    U nas nawet za 100 lat nie zrobią autostrad i ciągle będzie tymczasowe ....

  • 14. Data: 2012-05-23 14:48:01
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-05-23 14:38, szufla pisze:

> [...]
    >
    > sz.
    >
    > Podobno jacys pajace czekali o 2 w nocy na otwarcie, zeby sie przejechac do

    a jak otworzą A4 to co napiszesz? "a gdzie X60 Dupaczew - Stękocin"? Rozumiem, że źle
    że
    oddali ten odcinek? Jakie proponujesz rozwiązanie? w ogóle nie oddawać nowych dróg,
    czy
    moze wybudować wszystkie i poczekać aż będą gotowe i wtedy otworzyć wszystkie na raz?

  • 15. Data: 2012-05-23 14:53:55
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-23 14:48, komar pisze:

> [...]
    > ogóle nie oddawać nowych dróg, czy moze wybudować wszystkie i poczekać
    > aż będą gotowe i wtedy otworzyć wszystkie na raz?

    Lepiej, żeby najpierw oddali odcinek Pruszków- Grodzisk M., który
    zaczyna i kończy się na zadupiu :D

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 16. Data: 2012-05-23 14:59:40
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-05-23 14:47, Chris pisze:
> [...]
    > całośc nie jest ukończona tylko tymczasowa ??
    > U nas nawet za 100 lat nie zrobią autostrad i ciągle będzie tymczasowe ....

    Gdyby budowali drogi z takim podejściem jak Twoje jest to więcej niż pewne że by ich
    nawet
    w 100 lat nie skończyli.
    Tylko, że ta droga już jest, to jak się ma to do tych 100lat? W przyszłym tygodniu
    otwierają kolejny odcinek do Grodziska, na początku czerwca Stryków-Wiskitki a pewnie
    połowie czerwca cały odcinek Stryków-Konotopa ma być dopuszczony do ruchu.
    Będzie 450km gotowej autostrady A2. Dociagną jeszcze w tym roku A1 z Torunia do
    Strykowa +
    A1 na Śląsku, jest 450km już oddanej A4 też na Śląsku więc moze to autostradowy raj
    nie
    będzie ale już zaczątek jakiejś sieci. Spory kawał Polski będzie miał świetne
    połączenie z
    Zachodem. Trzeba się cieszyć zamiast psioczyć na tymczasowo korkujący się zjazd :)

  • 17. Data: 2012-05-23 15:00:54
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > a jak otworzą A4 to co napiszesz?

    Spytaj sie mnie za 5 lat (jak dobrze pojdzie) to ci odpowiem.

    sz.

  • 18. Data: 2012-05-23 15:03:53
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-05-23 14:53, Grejon pisze:

    > Lepiej, żeby najpierw oddali odcinek Pruszków- Grodzisk M., który zaczyna i kończy
    się na
    > zadupiu :D

    już kiedyś tak zrobili - odcinek Konin-Września :)

  • 19. Data: 2012-05-23 15:04:09
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > więc moze to autostradowy raj nie będzie ale już zaczątek jakiejś sieci.

    Zaczatek i koniec, bo dalej bedzie chuj - koniec pieniedzy :)

    sz.

    wez tnij cytaty

  • 20. Data: 2012-05-23 15:09:39
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-23 14:59, komar pisze:
    [...]
    > Gdyby budowali drogi z takim podejściem jak Twoje jest to więcej niż
    > pewne że by ich nawet w 100 lat nie skończyli.

    Jak już wszyscy wykonawcy pobankrutują to ciekawe kto te drogi będzie
    budował.

> [...]
    > czerwca Stryków-Wiskitki a pewnie w połowie czerwca cały odcinek
    > Stryków-Konotopa ma być dopuszczony do ruchu.

    Prawie jest.

> [...]
    > sieci. Spory kawał Polski będzie miał świetne połączenie z Zachodem.
    > Trzeba się cieszyć zamiast psioczyć na tymczasowo korkujący się zjazd :)

    Ile będzie kosztowała możliwość przejazdu tymi fajnymi drogami?

    A.