  • 1. Data: 2010-03-08 10:22:42
    Temat: Piernikowisko X/XI - post 2
    Od: "Sailor" <s...@s...pl>

    Panie i Panowie Piernic/zki/y :))
    Minal miesiac od pierwszego postu i zbliza sie ostatni termin kiedy mozna w
    osrodku negocjowac ceny, a ilosc zgloszen marna. :)
    Przypominam, ze ceny do przelkniecia mozna wynegocjowac (w calych
    Bieszczadach) tylko przy grupach co najmniej 50 dosobowych. W innym
    przypadku wlacza sie cennik w Euro. :(
    Slowacy znowu zajma nam miejsce i co...? :)

    Przegladalem liste kilka miesiecy do tylu i zauwazylem, ze nasi oldboje
    zagladaja tutaj rzadko albo wcale.
    Trzeba by puscic lancuszek i w tym zakresie na Was licze.

    Pozdrawiam
    Bogdan vel Sailor

  • 2. Data: 2010-03-08 11:49:49
    Temat: Re: Piernikowisko X/XI - post 2
    Od: rupio <r...@r...pl>

    On 8 Mar, 11:22, "Sailor" <s...@s...pl> wrote:
> [...]
    > zagladaja tutaj rzadko albo wcale.
    > Trzeba by puscic lancuszek i w tym zakresie na Was licze.

    Wstepnie zpaisz nas Rupio+Rupiowa+2 - ale narazie to nic pewnego i
    zalezy od mnostwa czynnikow

  • 3. Data: 2010-03-08 17:48:47
    Od: "Paszczak" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Sailor napisał:
    > Przegladalem liste kilka miesiecy do tylu i zauwazylem, ze nasi oldboje
    > zagladaja tutaj rzadko albo wcale.

    Zaglądają, ino cichaczem.
    Dopisz mnie, jak nic się nie zawali to będę, dawno nie bywałem.
    A jak byś tak wpadł w czwartek do 2OO, to by pogadali.

    Pozdr...

    Paszczak
    TDM

  • 4. Data: 2010-03-09 00:53:33
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sailor" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zagladaja tutaj rzadko albo wcale.
    > Trzeba by puscic lancuszek i w tym zakresie na Was licze.

    nie zebym byl upierdliwy, czy sie czepial....
    ale powiedz cos o imprezie dla kogos pt. "szczaw na 2oo", ale "piernik dla
    nowego pokolenia"
    wujek gugiel wspomina o imprezie... z 2008.

    alex.

  • 5. Data: 2010-03-09 08:12:12
    Temat: Do Rupio i Paszczaka :)
    Od: "Sailor" <s...@s...pl>

    Moze by tak maly email'ik do mnie. :)))
    Jakby co to przypominam adres: s...@s...pl
    Biurokracja musi byc. ;)))

    Bogdan vel Sailor

    Użytkownik "Paszczak" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3461.00000507.4b95387f@newsgate.onet.pl...

  • 6. Data: 2010-03-09 11:15:15
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Alex D. B. pisze:

> [...]
    > dla nowego pokolenia"
    > wujek gugiel wspomina o imprezie... z 2008.

    Bo w 2009 nie było. Pierwszy tradycyjny wyjazd preclowy w roku (bo TBSZ
    to taka impreza lokalna/nielokalna). Ognisko, piwo, gorzała. Jak komuś
    się bardzo chce to mała i duża pętla bieszczadzka, winkle na Załużu albo
    wypad na Słowację. Lokalizacja: Zwierzyń (obok Uherców Mineralnych),
    pokoje standard 2*, całodzienne żarcie, nawet niezłe. Dzieci bywają i
    nawet mamusie usiłują krzykiem wymóc czasem zakaz szczelania i
    katowania, ale pozostajemy głusi.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj