  • 31. Data: 2011-08-26 16:50:19
    Temat: Re: Piekło!!! Ponad 100 stopni Celsjusza w rdzeniu!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j38cu2$au6$...@i...gazeta.pl

    > "MC" j37ha7$156$...@n...news.atman.pl

    > Potrafi zawiesić się!!! Gdy ma około 100 stopni -- jakieś szarpnięcie
    > (grafiką, dyskiem itp.) potrafi doprowadzić do padu.

    > Wentylator jest czysty.

    Wyczyściłem jeszcze odkurzaczem -- zobaczę, co z tego wyjdzie.
    Co wyjdzie poza śmieciami -- tych (wbrew moim przewidywaniom)
    sporo wyszło z wentylatora. IMO temperatura znacząco spadła.
    Wieczorkiem postaram się obciążyć na maksa. Teraz nie mam czym.

    Dla około 50% obciążenia CPU mam około 75 stopni Celsjusza.

    IMO mam około 20 stopni Celsjusza mniej po czyszczeniu.
    To powinno wystarczyć.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2011-08-26 19:55:15
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Nie trollu, to ty pod zmienionym nickiem. Mam tu na grupie pokazać
    > wszystkim twoje zdjęcia, które mi kiedyś podsyłałeś chłopie małorolny
    > szukający zony?

    Pokaż, pokaż - zobaczymy kto się do Ciebie przystawiał....

  • 33. Data: 2011-08-26 20:23:53
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 26 Aug 2011 17:09:29 +0200
    doszła do mnie wiadomość <j38d01$b7o$1@inews.gazeta.pl>
    od "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> :

    >A skoro szukał żony (w domyśle -- cudzej)

    Niekoniecznie, może mu żona(własna) zaginęła i podsyłał jej zdjęcia
    różnym ludziom aby mieli baczenie? Może ma harem i mu się żony
    rozlazły po okolicy?

  • 34. Data: 2011-08-26 20:43:52
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-26 17:19, LP pisze:

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski">

    > Nie ma zatem rozsądnego rozwiązania. Weź animkę za żonę, ona coś poradzi;)

    Czubek z czubkiem się dogaduje jak widzę. Długo obydwaj w wariatkowie?

    --
    animka

  • 35. Data: 2011-08-26 20:49:15
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-26 17:40, LP pisze:

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski">

    > Najpierw upublicznij swoje zdjęcia (zanim twoja wybranka to potem zrobi z
    > tak zwanego nienacka), a później arbitralnie osądzimy kto będzie się musiał
    > obejść jeno samym rozsądkiem!

    Przecież upubliczniał na jakiejś swojej stronie. Na jednym zdjęciu
    jeszcze jako młody chłopak z kręconymi włosami, trzymający w ręku
    kielich z winem czy szampanem.

    --
    animka

  • 36. Data: 2011-08-26 20:51:46
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-26 22:23, Tomasz Jasiński pisze:
> [...]
    >
    > Niekoniecznie, może mu żona(własna) zaginęła i podsyłał jej zdjęcia
    > różnym ludziom aby mieli baczenie? Może ma harem i mu się żony

    No fajnie, fajnie . Męski harem, haha.

    --
    animka

  • 37. Data: 2011-08-26 21:03:57
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 26 Aug 2011 22:51:46 +0200
    doszła do mnie wiadomość <j3911c$jio$1@node2.news.atman.pl>
    od Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> :

    >No fajnie, fajnie . Męski harem, haha.

    Nie rozumiem o co chodzi z tym męskim haremem, ale zapytam, nie
    chciała byś mieć własnego męskiego haremu? Kilkunastu takich
    mięśniaczków namaszczonych oliwą i pląsających przy dzwiękach
    orientalnej muzyki?
    Penne Rigate will spontaneously insert itself into Rigatoni
    (order pasta) under liquid to gas transition conditions
    of H2O to create the previously unobserved species
    Noodleous doubleous. The estimated probability of this
    spontaneous generation event is too low to be explained
    by thermodynamics and therefore apparently represents
    intelligent design.
    Thomas D. Schneider, Ph.D. Frederick, MD

  • 38. Data: 2011-08-26 21:06:51
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

  • 39. Data: 2011-08-26 21:10:58
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

  • 40. Data: 2011-08-26 21:11:16
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-26 23:06, Tomasz Jasiński pisze:

> [...]
    > chciała byś mieć własnego męskiego haremu? Kilkunastu takich
    > mięśniaczków namaszczonych oliwą i pląsających przy dzwiękach

    O nie,nie, bo zwymiotuję!

    --
    animka