  • 1. Data: 2011-12-19 20:25:45
    Temat: Polskie Klasyki
    Od: "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl>

    Wyrosłem z forum już kilka lat temu, ale może co poważniejszych, starszych
    stażem userów taka fotka motocykla, który robi rocznie ponad 2kkm zrobi
    przyjemność. ;-)

    http://artekgs.w.interii.pl/WSK_Z2_1962r.html

    Pzdr.
    Art.

  • 2. Data: 2011-12-19 21:14:46
    Temat: Re: Polskie Klasyki
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl> napisał

    > może co poważniejszych, starszych stażem userów taka fotka motocykla, który
    > robi rocznie ponad 2kkm zrobi przyjemność. ;-)
    >
    > http://artekgs.w.interii.pl/WSK_Z2_1962r.html

    Na takim zdawałem egzamin na kat A :)
    Nie pamiętam jednak tego modelu w takim kolorze.
    Były wiśniowe albo czarne. Kolor jak na zdjęciu miały
    natomiast motorowery Ryś :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2011-12-19 22:55:01
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl> napisał w wiadomości

    > http://artekgs.w.interii.pl/WSK_Z2_1962r.html

    miałem taką, tylko z chyba 1964 i nazywała się WFM. Silnik ZTCP bardziej
    jajowaty. Poza tym identyczna.

    Bardzo fajny motocykl długo na nim jeździłem - chyba ze 4 lata katowania:)

  • 4. Data: 2011-12-20 13:13:34
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-12-19 21:25, Artek pisze:
> [...]
    > stażem userów taka fotka motocykla, który robi rocznie ponad 2kkm zrobi

    Łomatko, ale oczojebna !

    Ładne.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2011-12-20 17:52:42
    Od: "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl>

    > Łomatko, ale oczojebna !

    *** To nie ja wymyśliłem kolor - zasługa wizjonerów z 1962 ;-)

    Pzdr.
    Art.

  • 6. Data: 2011-12-20 22:49:31
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl> napisał

    > Na takim zdawałem egzamin na kat A :)
    > Nie pamiętam jednak tego modelu w takim kolorze.
    > Były wiśniowe albo czarne.

    Ja tez! Ja tez!
    W LOK-u, na takiej czarnej - w '84 albo '85 - musial bym sprawdzic w prawku.
    Ale fajna
    :)

    e.