  • 1. Data: 2011-12-20 13:12:53
    Temat: Bzdury ministerialne
    Od: marider <2...@g...pl>

    V-tek,

    widzieliscie co znowy powymyslaly dziadki w ministerstwie?

    http://moto.pl/MotoPL/1,90109,10812198,Nauka_jazdy__
    _odkrec_kranik___WIDEO.html

    Serio ktos ma we lbie papke i sie nudzi. To jest XXI wiek czy lata 60-te
    poprzedniego? O_o Powaznie pytam...

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 2. Data: 2011-12-20 13:53:38
    Temat: Re: Bzdury ministerialne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2011 14:12, marider pisze:
> [...]
    _odkrec_kranik___WIDEO.html

    > Serio ktos ma we lbie papke i sie nudzi. To jest XXI wiek czy lata 60-te

    A widziałeś, co zalecają kierującym samochodami? Dobrze, że nie ma
    szkolenia z kręcenia korbą rozruchową ;->

  • 3. Data: 2011-12-20 17:58:37
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-12-20 14:53, Andrzej Lawa pisze:
    > A widziałeś, co zalecają kierującym samochodami? Dobrze, że nie ma
    > szkolenia z kręcenia korbą rozruchową ;->

    Chory kraj i biedni ludzie. Tylko czekac az wyjda znowu na ulice lub na
    powrot z przeszlosci:

    Do egzaminatora podchodzi jakiś facet i mówi:
    - Mój syn ma jutro egzamin. Ale na pewno go nie zda.
    Na to egzaminator:
    - Mogę się założyć z panem o 1000 złotych, że zda.

    ;D
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 4. Data: 2011-12-21 01:20:59
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    marider wrote:

    > http://moto.pl/MotoPL/1,90109,10812198,Nauka_jazdy__
    _odkrec_kranik___WIDEO.html

    Ja wrzucałem coś o tym... tytuł wątku, zdaje się, "To trzeba
    przeczytać"...

    --
    Wojtek Sobociński
    Raz na rowerze raz na motorze

  • 5. Data: 2011-12-21 09:05:49
    Od: Punge <r...@g...com>

    hie, no bzdur nie brakuje - ewidentnie się komuś nudzi w "pracy";
    (z innej beczki) ja bardzo lubię UE i ich różne pomysły, np ten:
    "Komisja Europejska ustaliła, że nie ma dowodu na to, że picie wody
    zapobiega odwodnieniu organizmu. W związku z tym producentom wody
    pitnej zakazano powoływania się na to w reklamach."
    nie wiem co lepsze to czy ten dowcip maridera :P

  • 6. Data: 2011-12-21 09:33:12
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-12-21 10:05:49 +0100, Punge <r...@g...com> said:

> [...]
    > pitnej zakazano powoływania się na to w reklamach."
    > nie wiem co lepsze to czy ten dowcip maridera :P

    Paradokslanie, pijąc samą destylowaną można umrzeć z... odwodnienia.
    Więc wbrew chłopskiemu rozumowi takie obostrzenie ma podstawy
    merytoryczne. A że zajmują się takimi pierdołami, zamiast skupić na
    poważniejszych sprawach...

    de Fresz

  • 7. Data: 2011-12-21 13:04:38
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > wbrew chłopskiemu rozumowi takie obostrzenie ma podstawy merytoryczne. A
    > że zajmują się takimi pierdołami, zamiast skupić na poważniejszych

    Z czego można umrzeć pijąc wodę destylowaną ? :)
    Ten proces to nie odwodnienie tylko demineralizacja organizmu, co w
    skrajnych przypadkach może prowadzić do zaniku przewodnictwa impulsów
    nerwowych np. nerwów międzyżebrowych odpowiedzialnych za rozkazy dla mięśni
    okołożebrowych "wdech - wydech" Nie wspominając o takim drobiazgu, jak zanik
    akcji serca, które także potrzebuje pośrednio minerałów do prawidłowej
    pracy.
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 8. Data: 2011-12-21 13:18:16
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-12-21 14:04:38 +0100, "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> said:

    > Z czego można umrzeć pijąc wodę destylowaną ? :)
    > Ten proces to nie odwodnienie tylko demineralizacja organizmu,

    A to sorry, media mnie okłamały. Czy tam może inny Alzhajmer.

    de Fresz