  • 1. Data: 2010-05-11 23:46:13
    Temat: [Piątek] Przycisk na skrzyżowaniu
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    100511/INNEMIASTA12/980004711

    Ciekawe o co tyle krzyku, przecież to powszechnie stosowane w Polsce
    rozwiązanie. A że niezgodne z prawem? Kogo to obchodzi?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 2. Data: 2010-05-11 23:49:39
    Temat: Re: [Piątek] Przycisk na skrzyżowaniu
    Od: r...@m...com

    > http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?
    AID=/20100511/INNEMIASTA12/980004711

    > Ciekawe o co tyle krzyku, przecież to powszechnie stosowane w Polsce
    > rozwiązanie. A że niezgodne z prawem? Kogo to obchodzi?

    na wiekszosci przejazdów dla rowerzystów jest guzik, i jakos nikt o tym nie
    pisze ze niezgodne z prawem itp

  • 3. Data: 2010-05-12 00:17:12
    Od: AL <a...@s...tam>

    MadMan pisze:
    > http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    100511/INNEMIASTA12/980004711

    > Ciekawe o co tyle krzyku, przecież to powszechnie stosowane w Polsce
    > rozwiązanie. A że niezgodne z prawem? Kogo to obchodzi?

    a ja ostatnio (jadac na rowerze) spotkalem sie ze sprytnym rozwiazaniem
    podniesienia szlabanow: nalezy krzyknac 'prosze otworzyć' :)

    Gdyby ktos byl ciekawy gdzie to: koło Tarnowskich Gór w Nakle Śl za
    domkami jadac polami w strone Bobrownik przejezdza sie przez tory
    kolejowe. Przy niektorych przejazdach sa guziki do dyzurujacego,
    natomiast co najmniej jeden jest tzw haslowy.
    Zastanawialismy sie co zrobilaby osoba, ktora nie zna polskiego (trzeba
    przeczytac tablice) i czekala by przed tym przejazdem do usranej smierci ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2010-05-12 06:43:43
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik MadMan napisał:

    > http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    100511/INNEMIASTA12/980004711

    > Ciekawe o co tyle krzyku, przecież to powszechnie stosowane w Polsce
    > rozwiązanie. A że niezgodne z prawem? Kogo to obchodzi?
    Na wylocie z Jaworzna w kierunku S1 jest ostatnie skrzyzowanie z sygnalizacja
    swietlna wylacznie dla
    pieszych.
    Problem w tym, ze jest tez tam droga do osiedla domkow jednorodzinych i jedna z
    glownych ulic dzielnicy.
    Oosoby chcace wyjechac z ulicy podporzadkowanej w lewo na DK79 w godzinach szczytu
    musza liczyczyc
    na laske i nielaske jadacych glowna droga wylotowa z miasta badz na szczescie.
    Zazwyczaj konczy sie na tym, ze po kilku minutach stania wysiadaja z auta podchodza
    do guziczka przy
    sygnalizatorze dla pieszych i po nacisnieciu wracaja do auta i juz po chwili na
    glownej DK79 jest
    czerwone a ludzie normalnie i bezpiecznie wyjezdzaja :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-05-12 07:05:26
    Od: Krzysiek <R...@c...barg.cy.invalid>

    Dnia Tue, 11 May 2010 23:49:39 +0200, robertcb napisał(a):

    > AID=/20100511/INNEMIASTA12/980004711

    > na wiekszosci przejazdów dla rowerzystów jest guzik, i jakos nikt o tym
    > nie pisze ze niezgodne z prawem itp

    piszą piszą... ale to głos wołającego na puszczy...

    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-05-12 08:31:20
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    MadMan pisze:
    > http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    100511/INNEMIASTA12/980004711

    Lepsza byłaby oczywiście pętla indukcyjna zatopiona w asfalcie, ale...
    kierowcy skuterów nie byliby zadowoleni ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2010-05-12 08:31:59
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    AL pisze:

> [...]
    > przeczytac tablice) i czekala by przed tym przejazdem do usranej smierci ;)

    Spotkałem się z podobnym rozwiązaniem w okolicach Drogomyśla, również na
    śląsku. Po zmroku, albo jakiejś tam określonej godzinie, wszystkie
    rogatki były domyślnie opuszczone, jak się chciało przejechać to trzeba
    było zatrąbić. Takie swojego rodzaju zabezpieczanie przez zaśnięciem
    dróżnika?

  • 8. Data: 2010-05-12 08:32:39
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 23:49:39 +0200, r...@m...com
    napisał(a):

    > na wiekszosci przejazdów dla rowerzystów jest guzik

    No właśnie. Od jakiegoś 1.5 roku rozwiązanie nielegalne nawet na już
    istniejących przejazdach, niemniej np. w Katowicach ostatnio się
    pojawiło.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-05-12 11:26:34
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 12.05.2010 08:31, LEPEK pisze:
    100511/INNEMIASTA12/980004711
    > Lepsza byłaby oczywiście pętla indukcyjna zatopiona w asfalcie, ale...
    > kierowcy skuterów nie byliby zadowoleni ;)

    Zaczęli by ciągać za sobą folie NRC. :-D

    S.

  • 10. Data: 2010-05-12 11:50:10
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 12 May 2010 11:26:34 +0200, Stefan Szczygielski napisał(a):

    > Zaczęli by ciągać za sobą folie NRC. :-D

    Albo zaczęliby skarżyć skrzyżowanie o nietrzymanie parametrów.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138