  • 11. Data: 2010-05-12 15:50:44
    Temat: Re: [Piątek] Przycisk na skrzyżowaniu
    Od: Kazimierz Uromski <u...@g...zx.comzamiastzx>

    On 12.05.2010 11:50, MadMan wrote:

    > Albo zaczęliby skarżyć skrzyżowanie o nietrzymanie parametrów.

    Zacząłem tak robić w W-wie (w kwestii rowerów), jak na razie dostałem
    odpowiedź od ZDM typu "łatwiej wykrywa się samochody, a tak w ogóle to
    pewnie źle jechałeś...". Ciężko, choć jeśli więcej osób zacznie ich
    molestować, a także w przypadku głupiej odpowiedzi uderzać wyżej to może
    przestaną ignorować "tych, których przecież i tak jest mało to po co się
    nimi przejmować".