  • 1. Data: 2014-05-28 10:01:22
    Temat: PiP w nowych TV
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    Czy to taka zawiła i skomplikowana sztuka aby zaaplikować do współczesnego
    TV normalną pełną obsługę PIP? Pisząc pełną mam na myśli dowolne mieszanie
    przynajmniej dwóch źródeł sygnału wew/zew. Bo to co dziś serwują w sprzętach
    nawet po 5-8kzł jest jakimś żartem. Niby jest PiP ale dotyczy tylko
    wbudowanych tunerów albo mamy podgląd na tuner wbudowany wtedy jak oglądamy
    coś po HDMI. No chyba że to samsung ma tak popierdolony PiP.

  • 2. Data: 2014-06-08 11:22:37
    Temat: Re: PiP w nowych TV
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "BaX" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    > Czy to taka zawiła i skomplikowana sztuka aby zaaplikować do współczesnego
    > TV normalną pełną obsługę PIP?

    Może za słabe procki tam wsadzają, ale słyszałem, że są TV z 4 rdzeniowymi
    prockami. ;-)

  • 3. Data: 2014-06-08 13:19:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.06.14 11:22, nom pisze:

    > Użytkownik "BaX" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    >
    > Może za słabe procki tam wsadzają, ale słyszałem, że są TV z 4 rdzeniowymi
    > prockami. ;-)

    Ja mam telewizor ze znanej (z Biedronki ;-) ) firmy Electric Co, który ma PIP
    i PAP. Tuner pojedynczy, ale w połączeniu z tunerem satelitarnym wszystko
    działa jak należy. Więc tu chyba nie o procesory chodzi, ale - jak zwykle -
    o oszczędności: znana firma oszczędza na PIPie, by telewizor był tańszy od
    telewizora konkurencyjnej znanej firmy, a mało znana firma dokłada różne
    bajery, aby zachęcić klienta do kupna telewizora mało znanej firmy. ;-)

    --
    collie

  • 4. Data: 2014-06-09 10:22:27
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Może za słabe procki tam wsadzają, ale słyszałem, że są TV z 4 rdzeniowymi
    > prockami. ;-)

    Nowe samsungi seri H tak podobno maja.

  • 5. Data: 2014-06-09 10:23:04
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Ja mam telewizor ze znanej (z Biedronki ;-) ) firmy Electric Co, który ma
    > PIP
    > i PAP.

    A 'PAP' robi w TV? ;)

  • 6. Data: 2014-06-09 10:39:34
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.06.14 10:23, BaX pisze:

    > A 'PAP' robi w TV? ;)

    Pewnie robi. Za tłumacza z polskiego na nasze.

    PS. Stosuj wrotki, jak Pan Bóg na newsach przykazał.

    --
    collie

  • 7. Data: 2014-06-09 10:46:55
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Pewnie robi. Za tłumacza z polskiego na nasze.
    >
    > PS. Stosuj wrotki, jak Pan Bóg na newsach przykazał.

    Wcieło 'co' ;) CO 'PAP' robi w TV, generalnie spotkałem w opisach TV taką
    opcję ale co to za funkcja?

  • 8. Data: 2014-06-09 13:23:08
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.06.14 10:46, BaX pisze:

    > CO 'PAP' robi w TV, generalnie spotkałem w opisach TV taką
    > opcję ale co to za funkcja?

    Gdybym wiedział, komu odpowiadasz, to bym Ci powiedział, co PAP robi,
    a że jesteś uparty, to ja też. Pa.

    --
    collie