  • 11. Data: 2010-03-24 23:55:06
    Temat: Re: Pewnie się okaże, że wrócił i chciał przeprosić...
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Ktos kto nie umie ocenić sytuacji i wybiera opcje potrącenia/zabicia
    > czlowieka aby uniknac (dosc lagodnej) kary za brak PJ zasluguje na
    > odstrzał, przymusowa terapię w psychiatryku lub jakas inna forme
    > dlugotrwalej izolacji od spoleczenstwa.

    Zgoda, ale jak można się dać przejechać motocykliście którego doskonale
    się widzi?

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-03-25 06:45:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Zgoda, ale jak można się dać przejechać motocykliście którego doskonale
    > się widzi?

    Ty tak na powaznie pytasz, czy jaja sobie robisz?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 13. Data: 2010-03-25 08:48:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Ty tak na powaznie pytasz, czy jaja sobie robisz?

    Uściślę, że mówię oczywiście o tej sytuacji, czyli takiej, gdy
    motocyklista nie chciał przejechać policjanta, a jedynie uniknąć
    zatrzymania. Misiek pewnie postanowił się pobawić z nim w "tchórza" no i
    obaj przegrali.

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2010-03-25 09:00:25
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

> [...]
    > że codzienność, a dwa że nic trudnego. Blokady, czasami nawet policyjne
    > śmigłowce to dla nich zero problemu.
    > I z całego towarzystwa wszyscy sobie siedzą przy piwie i snują takie
    > bujdy.
    >
    > Oczywiście zapewne żaden z nich przed policją nie uciekał, ale w barze
    > nikt nie chce być gorszy od kolegów.
    > No i sądzę że jak tak wszyscy się ponakręcają, to każdy z osobna widzi
    > "kolegów kozaków" którzy przed policją uciekają z taką łatwością, to jak
    > taki potem zobaczy lizak to nagle czuje że to jego szansa na "dołączenie
    I teraz czym sie rozni taka motocyklowa gownazeria od samochodowej
    gownazerii?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 15. Data: 2010-03-25 09:02:46
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    > W sumie czego się dziwić, skoro ma takich obrońców społecznych,
    > jak Twój przedpiścia? Co za różnica, czy jechał samochodem, czy
    > motocyklem? Dla mnie obie sytuacje są do ostrzału (podobnie jak
    > ta, do której się odnosiłem w topicu) i nie ma dla mnie różnicy
    > źródło napędu. Jednak dla niektórych jednak "solidarność jajników"
    > jest ważniejsza od faktów itd. :(
    To dlaczego nie uzyles szczecinskiego przykladu?

    Manipulacja i stronniczosc :)
    tak to sie nazywa

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 16. Data: 2010-03-25 11:29:28
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Po raz pierwszy musze sie z Toba zgodzic w 100% :)

    Jeszcze nie raz się zgodzisz i ja z Tobą. :-)
    neelix

  • 17. Data: 2010-03-25 11:43:50
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > DoQ pisze:
    > (...)
    > Cóż zrobić - takiego się społeczeństwa dorobiliśmy, a wielu jeszcze
    > broni takie indywidua. Jak pewnie wiesz, to się zazwyczaj wynosi z domu.
    > Mógłbym być ojcem tych motocyklistów, czy np. tego z Golfa. W głowie
    > mi się nie mieści, jakim trzeba być rodzicem (człowiekiem), by wychować
    > kogoś takiego. Owszem, czarne owce też się zdarzają, ale coś ich dużo
    > i do tego mają sporo adwokatów.

    Teraz wiekszość młodych ludzi to psychole po dopalaczach. Szambo w głowie, w
    mordzie jak w ubikacji, zabić człowieka to nie problem, a policjanta to
    zaszczyt. Rodzice nie chcą tego widzieć, a wielu sobie z nimi po prostu od
    początku nie radzi. Kiedyś w pogoni za pieniądzem sobie pofolgowali w
    wychowaniu a teraz już jest za późno. Jak policja ich zastrzeli to zrobią na
    tym interes, bo wystąpią o milionowe odszkodowanie i pozbędą się kanalii.
    Widzisz, nawet na pogrzebach zamiast milczeć nad trumną bandyty ktoś pieprzy
    jaki to był wzorowy czlowiek i obywatel. Przyzwolenie i zakłamanie. Wychodzi
    też Owsikowe "róbta co chceta".
    neelix

  • 18. Data: 2010-03-25 12:09:00
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Bartek Kacprzak pisze:

    > I teraz czym sie rozni taka motocyklowa gownazeria od samochodowej
    > gownazerii?

    Zawartością głowy - pewnie się nie różni, za to motocykl daje więcej
    możliwości zaprezentowania owej zawartości i większą szansę na bezkarność.

  • 19. Data: 2010-03-25 21:20:00
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    DoQ pisze:

    > Ty tak na powaznie pytasz, czy jaja sobie robisz?

    On raczej poważnie, ja też.

    Czemu po pierwszej akcji "najazdu" policja nie ma w procedurach, że się
    nie wychodzi na jezdnię pod moto czy auto ?

    Po co to wychodzenie ?
    Bo nie mają skutecznych metod na tępienie zjawiska ?

    Prawo zmuszające do wskazania kierującego jest, trudno o parę
    fotoradarów robiących zdjęcia z tyłu ?

    Nie rozumiem pacjenta na moto, ani policjanta.

    KJ

  • 20. Data: 2010-03-26 18:59:08
    Od: JanuSz <j...@p...NO-SPAMonet.pl>

    neelix pisze:

> [...]
    > się nie ma na niego uprawnień i nie zna się prawa drogowego? Chyba tylko
    > po to, by szybko wylądować na cmentarzu.

    Nie, właśnie szybkość pojazdu ma idiocie, który jest za głupi, by zdać
    na prawko, zapewnić możliwość jeżdżenia i w razie czego wywinięcia się
    od kontroli.

    > neelix

    JanuSz