  • 1. Data: 2010-03-27 23:05:34
    Temat: wybór trasy
    Od: "km" <k...@t...pl>

    Witam,

    Wybieram sie z Warszawy do Sosnowca, rozważam 2 trasy:

    1. Żyradów>Piotrków Trybunalski>Częstochowa...
    2. Grójec>Radom>Kielce>Jędrzejów...

    Pomóżcie wybrać lepszą :) Wiem, że 1 ma ok 287km, a 2 ok 325km.

    Pozdrawiam,
    km

  • 2. Data: 2010-03-27 23:28:40
    Temat: Re: wybór trasy
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    km pisze:
    > Witam,
    >
    > Wybieram sie z Warszawy do Sosnowca, rozważam 2 trasy:
    >
    > 1. Żyradów>Piotrków Trybunalski>Częstochowa...
    > 2. Grójec>Radom>Kielce>Jędrzejów...

    Jeśli naprawdę nie musisz to nie jedź 7ką z Radomia do Kielc, IMO lepszy
    1. wariant, albo... IC :)

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 3. Data: 2010-03-28 00:50:34
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-03-27 23:05, km wrote:

    > 1. Żyradów>Piotrków Trybunalski>Częstochowa...
    > 2. Grójec>Radom>Kielce>Jędrzejów...

    Co jest nie tak z wlasciwie najprostszym w tej sytuacji wyborem na
    swiecie jakim jest gierkowka?

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2010-03-28 08:53:11
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    elmer radi radisson pisze:

    > Co jest nie tak z wlasciwie najprostszym w tej sytuacji wyborem na
    > swiecie jakim jest gierkowka?

    Czytałeś - jest prawie 40 km dłuższa, wygląda na to że autor wątku
    jeździ Źukiem albo Warszawą. ;)

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 5. Data: 2010-03-28 10:01:06
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-03-28 08:53, Grejon pisze:

    > Czytałeś - jest prawie 40 km dłuższa, wygląda na to że autor wątku
    > jeździ Źukiem albo Warszawą. ;)

    Przeczytałem i z jego opisu wynika że Gierkówka jest 40km krótsza ;)
    Jak na mój gust to lepiej i szybciej Gierkówką.

    Pozdrawiam !!

  • 6. Data: 2010-03-28 10:10:09
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Czarek Daniluk pisze:

    > Przeczytałem i z jego opisu wynika że Gierkówka jest 40km krótsza ;)
    > Jak na mój gust to lepiej i szybciej Gierkówką.

    Łups, no faktycznie :)

    > Pozdrawiam !!

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 7. Data: 2010-03-28 10:41:15
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "km" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. Grójec>Radom>Kielce>Jędrzejów...
    >
    > Pomóżcie wybrać lepszą :) Wiem, że 1 ma ok 287km, a 2 ok 325km.

    Nie no w tym kierunku nie bardzo jest alternatywa, "katowicka"
    pozostaje.

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2010-03-30 20:30:19
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

> [...]
    > 2. Grójec>Radom>Kielce>Jędrzejów...
    >
    > Pomóżcie wybrać lepszą :) Wiem, że 1 ma ok 287km, a 2 ok 325km.

    Czy jest chociaż jeden argument przemawiający za 2?