  • 1. Data: 2009-03-04 20:11:18
    Temat: Pentax zrobił wszystkich w konia :>
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://optyczne.pl/1660-nowość-Pentax_645_Digital_-_
    zmartwychwstanie.html

  • 2. Data: 2009-03-04 20:20:57
    Temat: Re: Pentax zrobił wszystkich w konia :>
    Od: armar <a...@p...fm>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > http://optyczne.pl/1660-nowość-Pentax_645_Digital_-_
    zmartwychwstanie.html

    Taki duży aparat i tylko 30 Mpix?
    A choćby filmiki HD kręci?

    --
    Pozdrawia Marek

  • 3. Data: 2009-03-04 20:27:58
    Od: Paweł Rumian <c...@c...barg.cy>

    Dnia środa, 4 marca 2009 21:11 osoba znana jako Mateusz Ludwin nastukała:

    > http://optyczne.pl/1660-nowość-Pentax_645_Digital_-_
    zmartwychwstanie.html

    hyhyhyhyhy :P

    go Pentax! ;)

    --
    Paweł Rumian
    e-mail -> ROT13

  • 4. Data: 2009-03-04 20:44:13
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > http://optyczne.pl/1660-nowość-Pentax_645_Digital_-_
    zmartwychwstanie.html

    Jak producent szacuje sprzedaż na zaledwie 200 sztuk na całe USA... to
    nie wiem czy chcę znać sugerowaną cenę :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 5. Data: 2009-03-04 20:57:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > http://optyczne.pl/1660-nowość-Pentax_645_Digital_-_
    zmartwychwstanie.html

    Taki przyszedł mi do głowy pomysł: kupuję jakieś 5d, zamawiam u
    studenciny na asp super hiper body żeby to 5d tam wlazło, wymyślam
    niszowe parametry (że 10 iso jest i aa jest wyjmowalne i jakieś tam
    jeszcze bzdury-życzenia, które tu czasami padają), wymyślam nazwę firmy
    z fikcyjną przeszłością (np. korzenie na Kołymie - nieznany sprzęt
    optyczny dla wojska ZSRR) i ląduję na targach ze trzy lata z rzędu i
    puszczając spreparowane jotpegi wyszopowane, że mucha nie siada, robię
    zamieszanie na rynku. Oczywiście ''prototyp'' ciągle tylko prototyp bez
    możliwości macania przez niegodnych, bo brak funduszy na masową produkcję :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2009-03-04 21:06:20
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

> [...]
    > możliwości macania przez niegodnych, bo brak funduszy na masową produkcję :)

    Ja kiedyś miałem pomysł żeby produkować niskobudżetowe kompakty wyglądające
    jak lustrzanka z gripem. Nie zabawka jak Canomatic, tylko coś czym można
    poszpanować wśród kolegów w dresach. To by się naprawdę sprzedawało.

  • 7. Data: 2009-03-04 21:20:43
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    zmartwychwstanie.html

    > Taki przyszedł mi do głowy pomysł: kupuję jakieś 5d, zamawiam u
    > studenciny na asp super hiper body żeby to 5d tam wlazło,

    Sam nie zrobisz ?!

    A tak swoją drogą - pomysł niezły - zdejmujesz obudowę z 5D i wzadzasz w
    inną z soczewką/układem skupiającym tak, żeby zawęzić pole obrazowe
    średniego formatu do FF. Powinno całkiem nieźle działać.

    Czy pamiętacie, który to model lustrzanki miał małą matrycę i właśnie
    układ optyczny, który zmniejszał pole obrazowe obiektywu?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 8. Data: 2009-03-04 21:25:29
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...pl>

    dominik pisze:

    > Jak producent szacuje sprzedaż na zaledwie 200 sztuk na całe USA... to
    > nie wiem czy chcę znać sugerowaną cenę :)

    Dawno, dawno temu w naszej galaktyce, istniał aparat fotograficzny
    nazywany CANON F1. Był on całkowicie mechaniczny, co większości bywalców
    na tej grupie wydaje się niemożliwe.
    Reklamowano go sloganem: Jeżeli pytasz o jego cenę, to ten aparat jest
    nie dla ciebie.
    CANON F1 miał ogromną ilość użytkowników. Nie pytali się jednak o jego
    cenę, tylko używali ;-) Ale podyskutować, to każdy może.

    --
    Anna N.

  • 9. Data: 2009-03-04 21:26:23
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze "Paweł W.":

    > Czy pamiętacie, który to model lustrzanki miał małą matrycę i właśnie
    > układ optyczny, który zmniejszał pole obrazowe obiektywu?

    Siakiś stary Fujikon.

  • 10. Data: 2009-03-04 21:32:04
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Anna Niedowiarek pisze:

    > Reklamowano go sloganem: Jeżeli pytasz o jego cenę, to ten aparat jest
    > nie dla ciebie.

    Tak nadal sprzedają pewną markę samochodów. :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.