  • 11. Data: 2013-06-18 15:23:08
    Temat: Re: Pentagramus dwojakus Sferisus...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" kppmpa$oso$...@n...news.atman.pl

    > A w HTC zostało zaktualizowane :)

    Nie chcę HTC!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2013-06-18 15:25:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kppkos$r2k$...@s...aioe.org

    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxysiv/

    Zapomniałbym -- ma nie tylko żyroskopy, ale i ciśnieniomierz,
    który jakoś działa. ;) Inaczej pokazuje na półce inaczej na
    podłodze -- drut w sklepie był krótki, ale o ok. 1 metr
    mogłem się oddalić/zdołować.

    I tylko ten jeden parametr -- zbyt wysoki jak dla mnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2013-06-18 17:13:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    >Zapomniałbym -- ma nie tylko żyroskopy, ale i ciśnieniomierz,
    >który jakoś działa. ;) Inaczej pokazuje na półce inaczej na
    >podłodze -- drut w sklepie był krótki, ale o ok. 1 metr
    >mogłem się oddalić/zdołować.

    Tak dzialaja te elektroniczne barometry.

    Ale ... cisnienie sie zmienia. Jesli nie masz mozliwosci kalibracji,
    to jedyne sensowne zastosowanie to jest polepszenie dzialania GPS.

    Chyba ze spadochroniarzem jestes, albo co ..

    J.

  • 14. Data: 2013-06-18 18:00:58
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    >>> http://allegro.pl/show_item.php?item=3321594205&utm_
    source=neolane&utm_

    > A w HTC zostało zaktualizowane :)

    Koniec koncow zostalo. Prawda jest, ze do popularnych modeli telefonow
    jak SGS2, HOX, itd, dostepna jest cala masa romow (portow, aopk, etc),
    nieraz lepszych od aktualizacji producenta. Prozno natomiast spodziewac
    sie rzeszy entuzjastow tworzacych pod chinofony ;)

    --
    Pozdr

  • 15. Data: 2013-06-18 18:19:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "G Nowak" napisał w wiadomości

> [...]
    >aopk, etc), nieraz lepszych od aktualizacji producenta. Prozno
    >natomiast spodziewac sie rzeszy entuzjastow tworzacych pod chinofony

    Hm, Chinczykow jest 1.2 miliarda :-)

    Tylko nie kazdemu musi odpowiadac apka po chinsku :-)

    J.

  • 16. Data: 2013-06-18 20:17:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "J.F" 51c0790a$0$1451$6...@n...neostrada.pl

    > Tak dzialaja te elektroniczne barometry.

    I wyglądało na to, że działają poprawnie.
    Rozdzielczość wskazania była do 2 miejsca
    po przecinku -- w hektopaskalach oczywiście.

    1013.12 hPa

    Rezolucja to nie akuracja -- nie wiem, jak z dokładnością
    pomiaru, ale ta rozdzielczość wyświetlacza (wskazówki)
    w zupełności wystarcza do wykazania różnicy 1 metra.

  • 17. Data: 2013-06-18 20:33:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
> [...]
    >pomiaru, ale ta rozdzielczość wyświetlacza (wskazówki)
    >w zupełności wystarcza do wykazania różnicy 1 metra.

    No wlasnie ta rozdzielczosc tanich czujnikow taka jest, ale coz tego -
    nawet jak dryftu duzego nie ma, to atmosfera ma duzy dryf i
    uzytecznosc tego jest znikoma.
    Ot, zaimponowac znajomym i zmierzyc wysokosc 30p palacu kultury :-)

    I nawet do pogody sie kiepsko nadaje, bo wysokosc zmienna.
    Chyba ze akurat nad morzem urlopujesz, albo wysokosc moze GPS ustalic
    ..

    J.

  • 18. Data: 2013-06-18 20:53:10
    Temat: Re: [OT] Pentagramus dwojakus Sferisus...
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "J.F" napisał:

    > No wlasnie ta rozdzielczosc tanich czujnikow taka jest,
    > ale coz tego - nawet jak dryftu

    Jakieś ~2 lata temu nazad ze słownika metrologicznego zniknięte zostało
    określenie "dryft" i zastąpiło je swojskie słowo...

    > dryf

    O właśnie.

    JoteR

  • 19. Data: 2013-06-19 08:41:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > Hm, Chinczykow jest 1.2 miliarda :-)
    > Tylko nie kazdemu musi odpowiadac apka po chinsku :-)

    Ale antywira dają za free i jest EN :)

    http://www.in4.pl/news_%C5%9Awietny_program_antywiru
    sowy_z_Chin,_za_darmo._,26738.htm
    http://www.360safe.com/pc.html

    A 420 mln użytkowników robi wrażenie :)

  • 20. Data: 2013-06-19 08:44:04
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    G Nowak nabazgrał(a):

> [...]
    > lepszych od aktualizacji producenta. Prozno natomiast spodziewac sie
    > rzeszy entuzjastow tworzacych pod chinofony ;)

    To fakt ale akurat desire jest kiepsko oprogramowany, na razie mam z nim
    problem bo nie moge sie zalogować z nowego konta do sklepu bo podaje że
    hasło jest nieprawidłowe a wcześniej tel był zarejestrony na inną osobę.