  • 1. Data: 2013-06-17 07:50:05
    Temat: Play Mini MAX na karte
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dla duzo gadających ?
    w sumie wychodzi 43 zł,
    czyli jaki jest sens wyższych doładowań ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow6.php

  • 2. Data: 2013-06-17 12:02:41
    Temat: Re: Play Mini MAX na karte
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> wrote:
    > Dla duzo gadających ?
    > w sumie wychodzi 43 zł,
    > czyli jaki jest sens wyższych doładowań ?

    Dla gadających to mi wychodzi 29 :-)

    A pytanie o sens: usługi Premium Rate, roaming, pakiety danych...

  • 3. Data: 2013-06-17 20:37:46
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 17 Jun 2013 12:02:41 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Dla gadających to mi wychodzi 29 :-)
    >
    > A pytanie o sens: usługi Premium Rate, roaming, pakiety danych...

    ta taryfa to odpowiedź Play na NJU ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/u2012/Pruszkow/index6.php