  • 561. Data: 2012-05-21 23:53:13
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fbab06b$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    de1.news.atman.pl...

    > A Ty myślałeś, że stado baranów czekających na Twoje nawracanie?

    Wiec twierdzisz ze jednak sekta?

    > Nie, bo mnie interesuje motoryzacja, a nie pedalarstwo, więc nie mylę grup.
    Ale to twoj kolega z grupy, tez jakis lepszy oszolom, zaczal watek o
    rowerach.
    I dlaczego zachowujesz sie w sposob obrazliwy?

    --
    TA

  • 562. Data: 2012-05-21 23:55:05
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fbab0af$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup

    > Miło by było, ale tak się nie da.
    > Co nie znaczy, że nie warto eliminować z jezdni elementów na niej całkowicie
    > zbędnych.
    > Zwłaszcza jeśli suma sumarum te elementy wcale nie muszą na niej przebywać,
    > gdyż są inne opcje.

    Ale podobno zdecydowana wiekszosc wypadkow z udzialem rowerzystow nie ma
    miejca na ulicach, a na przejsciach dla pieszych i przejazdach
    rowerowych. Czy to cie nie zastanawia?

    --
    TA

  • 563. Data: 2012-05-21 23:59:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Tak jak było pisane, na Estkowskiego.
    > Tyle że chyba żeby zmierzyć Twój czas będę musiał pojechać samochodem,
    > bo ja na pewno średniej 20 nie wyciągnę, a nawet nie mam takowego
    > zamiaru. ;-)

    to w takim razie pojedziemy twoim tempem. :)

  • 564. Data: 2012-05-21 23:59:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Źle zakładasz, to było właśnie równe ekstremum jak 60 na rowerze, więc
    > i w specjalnych okolicznościach.
    > Grand Tourismo Polonia.

    > To był opis okoliczności, ale widzę, że Tobie też się fakty nie
    > podobają? ;-)

    sprowadzilismy rozmowe do poziomu absurdu wiec EOD.

  • 565. Data: 2012-05-21 23:59:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No i właśnie o tym mówiłem, marginesy rzędu 1% obejmują takich fanatyków
    > rowerów jak Ty.
    > Nikt normalny tyle na rowerze nie jeździ, nie jesteś reprezentatywny dla
    > ogółu.

    hmm, zla zdajesz sobie sprawe z tego ze wiekszosc tego to były dojazdy do i
    z pracy?

  • 566. Data: 2012-05-21 23:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

> [...]
    > fizycznie jest na jezdni).
    >
    > A to jakie teoryjki sobie do tego dorobiłeś to już nie moja brocha.

    ok, uczepiłes się słówka ekstremalnie, to teraz zamien je proszę na możliwe
    i odpowiedz na meritm pytania. Z góry dziękuje za merytowycnza dyskusje.

  • 567. Data: 2012-05-22 01:03:16
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > Nie.
    > Sadze ze kierowcy powinni sie jednak spodziewac, ze po drogach jezdza
    > rowniez rowery. Rowery to nie kosmici.

    Jak jest ścieżka to sio na ścieżkę.

    > Jestes uposledzony ze tego nie ogarniasz?

    > Ale to nie ja mam problemy tylko wy.
    > A 'sciezka' na Belwedrskiej jest niebezpieczna.

    To dostosuj prędkość do warunków -- możesz sobie po prostu jechać wolniej.
    Dostosowanie prędkości do warunków obowiązuje wszystkie pojazdy nie tylko
    mechaniczne.

    \SK

  • 568. Data: 2012-05-22 02:09:19
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-17 19:16, Master_Disaster pisze:
    > Powiedzcie mi czy ostatnio coś się zmieniło w przepisach dotyczących
    > plagi pedalarzy?

    Sam sposób określania rowerzystów wzbudza u mnie pogardę dla Ciebie.
    Boli Cię to, że Ty stoisz w korku, a oni sobie jadą, czy co? Proponuję
    jakieś leki na uspokojenie, może nawet wizytę u specjalisty, bo taka
    chorobliwa nienawiść na podłożu frustracji własnym nędznym życiem moim
    skromnym zdaniem może doprowadzić do jakiegoś nieszczęścia. Jesteś
    wyborcą PiS'u? Słuchaczem RM, czy jak?

  • 569. Data: 2012-05-22 02:26:42
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Tak, nie jeżdżę i wszystko wymyśliłem dla własnej uciechi. Samochodu też
    > nie mam.

    Jest jeszcze inne wyjście -- mało przejechałeś. Każdy kierowca który
    przejechał wystarczjąco wiele by mieć jakieś doświadczenie, paru
    cichociemnych (ciemne ubranko, oświetlenia pojazdu niemechanicznego brak, a
    droga ciemna) napotkał.
    Napotykał też zapewne mądrych inaczej jadących drogą typu Trasa Łazienkowska
    (mądrzy inaczej pedalarze przechwalali się na różnych forach jak i
    p.r.rowery, że na niektórych wjazdach nie ma zakazu ruchu rowerów, więc im
    wolno z czego korzystają).

    > Może to Ciebie zaskoczy, ale to nie mnie zaskakują ciężarówki zmienijące
    > pas i rowerzyści.

    Twoje przekonanie o własnej nieomylności byłoby zabawne gdyby nie było
    groźne.

    \SK

  • 570. Data: 2012-05-22 02:29:21
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > To sobie po nich jezdzij.
    > Ja nie bede.

    Możesz w ogóle nie jeździć na rowerze. Na razie nawołujesz do łamania prawa.

    > I co mi zrobisz?

    Nic, na mądrych inaczej szkoda czasu.

    \SK