  • 1. Data: 2012-10-21 13:38:08
    Temat: Passatowski 1.8T 150KM z LPG
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam drodzy grupowicze,

    W Octavi I z 2006r z przebiegiem 145 tys (LPG od samego początku,
    sekwencja) jest taki silnik. Przejechałem nim 100 km na LPG w jedną i
    100 km na PB w drugą, przyspiesza ładnie, bez problemów do prędkości
    180-210 w obu przypadkach.

    Pytanie, jak dobrze ten silnik znosi się z instalacją LPG? Trochę już
    przejechał i w tej chwili wydaje się być ok, ale gdybyście rozważali zakup?

    Poza eksploatacją, przy 80 tys. była robiona dwumasa i sprzęgło w ramach
    gwarancji, przy 90 tys. zrobiony rozrząd, ostatnio wymieniał jeszcze
    cewki i wężyk od chłodzenia.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2012-10-21 19:34:52
    Temat: Re: Passatowski 1.8T 150KM z LPG
    Od: Voytek <m...@p...pl>

    W dniu 2012-10-21 13:38, Karol Y pisze:
> [...]
    >
    > Pytanie, jak dobrze ten silnik znosi się z instalacją LPG? Trochę już
    > przejechał i w tej chwili wydaje się być ok, ale gdybyście rozważali zakup?

    Ten silnik bardzo dobrze znosi LPG. No chyba, że jakieś druciarstwo przy
    montażu było. Do tego spala sensowne ilości Pb/LPG. Przebieg, który
    podałeś jest nieduży. Znam A4 z identycznym napędem z LPG, przejechane
    na gazie 210 tkm, bez żadnych problemów.
    --
    voytek

  • 3. Data: 2012-10-22 09:27:37
    Od: "mihal" <e...@w...pl>

> [...]
    > gwarancji, przy 90 tys. zrobiony rozrząd, ostatnio wymieniał jeszcze cewki

    Powiem tyle ,że żona "gazownika" u którego montwałem instalację pomyka A4 z
    1.8T właśnie. Bdb wypowiadał się o tym siliniku z lpg.

    pozdr.
    mihal

  • 4. Data: 2012-10-23 23:05:08
    Od: Karol Y <k...@o...pl>