  • 11. Data: 2017-05-26 20:16:46
    Temat: Re: [OT] Re: Passat B5.5 - najczęstsze problemy
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > Skoro łoisz...

    > Kolejna podpowiedź:
    > Przemol, czy Pszemol...

    No ale o tso chodzi? Tak, tu Pszemol.

  • 12. Data: 2017-05-26 21:51:16
    Temat: Re: Passat B5.5 - najczęstrze problemy
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 26.05.2017 o 18:34, Pszemol pisze:
    > Tak Jacku, to już niestety jest musztarda po obiedzie - poprzedni
    > właściciel zaniedbał to auto i stało ostatnie 3 lata pod chmurką.
    Zaniedbał, czy nie, ale wyczyścić i udrożnić trzeba.
    Ewentualnie możesz kupić gumowce ;-)
    Jacek

  • 13. Data: 2017-05-27 00:13:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Brak odzewu...
    > Czy tu nie ma fanów VW?
    >
    > Czy może jest odwrotnie:
    > fani VW tu są, ale nabrali wody do buzi i nie chcą kajać własnego
    > ulubieńca?

    Spoko, spoko są. Są nawet właściciele takich passatów.
    Ale tobie nie powiem nic nawet jakbym znał 100% odpowiedź :)

    --
    Piter

  • 14. Data: 2017-05-27 00:19:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > A trzecia mozliwosc ?
    > Ten samochod nie ma wad, i dlatego jest tak lubiany :-P

    Ten samochód ma same wady oraz jedną zaletę. Nie rdzewieje :)
    To jeżdżąca porażka już w fazie projektu.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 15. Data: 2017-05-27 00:56:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek" <k...@a...com> wrote in message
    > Zaniedbał, czy nie, ale wyczyścić i udrożnić trzeba.
    > Ewentualnie możesz kupić gumowce ;-)

    ha ha. już mam!

  • 16. Data: 2017-05-27 01:19:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-05-26 o 20:16, Pszemol pisze:

    > No ale o tso chodzi? Tak, tu Pszemol.

    Chodzi o to, że zrobiłeś "orta" w temacie a to mocno mu oczy poraziło.

  • 17. Data: 2017-05-27 02:41:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "nadir" <n...@h...org> wrote in message

    > Chodzi o to, że zrobiłeś "orta" w temacie a to mocno mu oczy poraziło.

    A... to przepraszam :-) Zupełnie nieświadomie tego orta zrobiłem.
    Ale teraz już wreszcie rozumiem pytanie czy to był Przemol czy Pszemol :-D

  • 18. Data: 2017-05-27 02:43:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > Spoko, spoko są. Są nawet właściciele takich passatów.
    > Ale tobie nie powiem nic nawet jakbym znał 100% odpowiedź :)

    A to czemu taką nieuczynność otwarcie deklarujesz, co? :-)
    Czyżbym Cię czymś skrzywdził? :-))

    p.s.
    pojechałem dziś sprawdzić wydech, bo coś burcało... i dowiedziałem się
    że zamiast oryginalnego wydechu VW z nierdzewki z katalizatorami VW
    mam z przodu wydechu jakieś barachło ze stali aluminizowanej co jest
    całe pordzewiałe i nie będzie długo się kupy trzymać :-) Złe wiadomości.

  • 19. Data: 2017-05-27 09:27:00
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-26 o 16:31, Pszemol pisze:

    > Nie chodzi mi o decyzje "czy kupic czy nie", bo faktycznie juz kupilem.
    >
    > Chodzi mi o listę rzeczy które często się sypią, aby je zidentyfikować
    > możliwie w porę, zanim auto się rozkraczy na drodze w dzień w którym jest
    > pilnie potrzebne.
    >
    > Albo jak z tym problemem z cieknącą wodą, aby przyczaić problem i osuszyć
    > ZANIM dywan zatęchnie.

    Jak już pisałem - elektronika, gdy zaświeci kontrolka ABS to na 99%
    problemu można szukać w czujnikach. O dziwo w tym brata nie było
    problemów z wodą lejącą się do środka.

    > Niby każdy inny, ale z obserwacji ilości filmów na YouTube o tym jak
    > naprawić cieknącą wodę deszczową do kabiny w VW Passat i Jetta sądzę, że to
    > bardzo popularny problem w tych samochodach.
    >
    > Na dodatek, co mnie dziwi, problem nie został usunięty w nowych autach:
    > widziałem film o usuwaniu tego samego problemu w roczniku 2014. Niezła
    > wtopa dla VW moim zdaniem.

    W ogóle dziwną politykę prowadzi ten koncern. Robi takie sobie auta a
    sprzedaje je po cenach jakby było to coś wyjątkowego.

    > Dzięki.

    > Wiesz, kumpel sprawdzał cenę na szrocie: $300, ja mu dałem $500...
    >
    > Nie dużo mam do stracenia na tej transakcji.

    Wersja amerykańska, a więc w tym wypadku mogli się bardziej postarać,
    tak więc niekoniecznie zrobiłeś złą transakcję.

  • 20. Data: 2017-05-27 14:15:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <c...@j...ru> wrote in message
    > Jak już pisałem - elektronika, gdy zaświeci kontrolka ABS to na 99%
    > problemu można szukać w czujnikach.

    Dzięki, będę pamiętał! :-)

    > O dziwo w tym brata nie było problemów z wodą lejącą się do środka.

    No to ładnie, bo woda stojąca pod dywanem w aucie nie jest przyjemnym
    zjawiskiem.

    > W ogóle dziwną politykę prowadzi ten koncern. Robi takie sobie auta a
    > sprzedaje je po cenach jakby było to coś wyjątkowego.

    Dla nich to dobra polityka, bo robią wrażenie ceną.
    Mi się bardzo podobał CC ale jak zobaczyłem cenę i o ile się cena różni od
    "zwykłego" Passata to się popukałem w czoło i kupiłem wtedy Acura TL-S :-)
    Zwłaszcza że VW bardzo szybko tracą na wartości a Hondy/Acury trzymają cenę.

    > Wersja amerykańska, a więc w tym wypadku mogli się bardziej postarać, tak
    > więc niekoniecznie zrobiłeś złą transakcję.

    Oby tak było... :-) Na razie już musiałem dołożyć $180 za naprawę
    dużej dziury w obu rurach wydechowych w połowie auta, przed tłumikami.
    I facio od wydechów powiedział mi że przód wydechu: flex pipe+katalizatory
    są założone nieoryginalne i dziadoskie i już są mocno pordzewiałe...
    Oj, będzie się działo :-)))) Już mi wycenił tą przyszłą naprawę przodu na
    >$1700 :-)))
    Oby tylko pasek wytrzymał do wiosny, jak zaczną sprzedawać Teslę Model 3
    :-DDD