  • 11. Data: 2018-04-07 13:34:14
    Temat: Re: Parkowanie busem na miejscu tylko dla osobowych
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 07.04.2018 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik P.B. p...@w...pl ...

    > Tak, oczywiście chodzi o takiego busa który podpada pod twój opis
    > osobowego.
    > Ale nic duzego a o zwykłe L2H2.
    > Ale w DR w przypadku busów jest napisane CIEZAROWY.

    ale ciężarowy będzie też napisane w 2-osobowym Seicento z kratką (i co,
    nie jest to samochód osobowy?), ja w busach L2H1 miałem osobowy (bo nie
    miały oddzielonej paki), a w Kangoo ciężarowy (bo był 2-osobowy)

    Trzeba by się doszukać, bo coś mi się kojarzy, że wpis "ciężarowy"
    otrzymują pojazdy do przewozu ładunków na bazie samochodu osobowego (ale
    nie wiem czy tego typu definicję gdzieś przeczytałem, czy mi się przyśniła)
    Poszukaj ustaw o vat, szczególnie w starszych wydaniach jakiś ciekawy
    odnośnik możesz znaleźć

    Łukasz

    Łukasz

  • 12. Data: 2018-04-07 14:05:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 7 Apr 2018 12:34:14 +0100, ddddddddddddd <d...@f...pl>
    wrote:
    > Poszukaj ustaw o vat, szczególnie w starszych wydaniach jakiś
    > ciekawy
    > odnośnik możesz znaleźć

    Ustawa o VAT ma własne definicje sam. ciężar.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2018-04-07 16:01:14
    Od: "Konrad" <k...@o...pl>

    wiadomości news:XnsA89F8CE818B65budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

> [...]
    > miejsce postojowe. Parkuje od lat, mieszkam tam etc.
    >
    > Nagle znajduje kartke od Strazy Miejskiej - ostrzezenie ze parkuje

    PoRD :

    40) samochód osobowy - pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie do
    przewozu nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą oraz ich bagażu;

    42) samochód ciężarowy - pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie do
    przewozu ładunków; określenie to obejmuje również samochód
    ciężarowo--osobowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków i osób w
    liczbie od 4 do 9 łącznie z kierowcą;

  • 14. Data: 2018-04-07 16:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > No to łamiesz przepisy. W sensie, że łamiesz literę prawa, bo
    > duchowi to się tu żadna krzywda nie dzieje. W tym "łamaniu"
    > przepisów o żadnego ducha zresztą nie chodzi, czego dowodem są na
    > przykład miejsca radarowych łapanek - nie tam, gdzie niebezpiecznie,
    > tylko tam, gdzie wpływy do kasy największe.
    > To, że są SUV-y większe od tego busa, to nic nie szkodzi, bo one
    > zapewne są "osobowe".

    Ale czy rzeczywiscie prawo?
    Na jakiej podstawie stawia sie taki znak?
    W sumie tam tez jest napisane ze miejsca dla mieszkanców a moj bus na
    innych numerach - moze tego dotyczyło pouczenie... Kurcze nie sprawdziłem
    a smiecika juz wyrzuciłem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 15. Data: 2018-04-08 00:34:35
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-07 o 16:59, Budzik pisze:
> [...]
    > W sumie tam tez jest napisane ze miejsca dla mieszkanców a moj bus na
    > innych numerach - moze tego dotyczyło pouczenie... Kurcze nie sprawdziłem

    Ty to jesteś mistrz

  • 16. Data: 2018-04-09 18:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Ty to jesteś mistrz

    A dziekuje. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 17. Data: 2018-04-15 22:23:23
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 06 Apr 2018 20:41:58 +0200, "Irek.N."
    <t...@j...taki.jest.pl> wrote:

    >Sądzę, że w DR jest napisane jaki to samochód i tego należy się trzymać.

    Na tej zasadzie to osobówka z kratką też na takim miejscu by nie mogła
    parkować.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 18. Data: 2018-04-15 23:56:15
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, April 6, 2018 at 8:41:58 PM UTC+2, Irek.N. wrote:

    > A może inaczej, poproś o podstawę ustawienia takiego znaku, niech ktoś
    > Ci pokaże uzasadnienie, znaków nie można ot tak sobie stawiać.

    na prywatnym terenie to raczej mozna...

    od jakiegos czasu SM/policja moze za olewanie takich znakow karac...
    tzn. jest obecnie w PoRD:

    Art.1.1. Ustawa określa:
    1)zasady ruchu na drogach publicznych, w strefach zamieszkania oraz w
    strefach ruchu;
    2.Przepisy ustawy stosuje się również do ruchu odbywającego się poza
    miejscami wymienionymi w ust. 1pkt1, w zakresie
    2) wynikającym ze znaków i sygnałów drogowych.

  • 19. Data: 2018-04-16 18:02:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-04-2018 o 22:23, j...@i...pl pisze:

    > Na tej zasadzie to osobówka z kratką też na takim miejscu by nie mogła
    > parkować.

    I dokładnie tak jest - dotyczą jej te same przepisy dotyczące parkowania.

  • 20. Data: 2018-04-16 22:43:33
    Od: "OlafT" <k...@f...pl>

    > I dokładnie tak jest - dotyczą jej te same przepisy dotyczące parkowania.

    To czy można parkować czy nie , to nie określa się na podstawie wpisu
    w dowód rejestracyjny tylko określa się na podstawie tego co jest
    napisane w PoRD. Tam jest definicja samochodu osobowego
    i inne definicje.