  • 1. Data: 2010-09-03 17:57:46
    Temat: Ale bedzie jazda !
    Od: "[he(R)sk]" <#eu_bigbrednie@interia.pl>

    Nareszcie madry przepis! Wspolnoty Mieszkaniowe w koncu beda
    mialy bat na "bandytow" lekcewazacych prywatna wlasnosc.

    http://miniurl.pl/parkingi_wspolnotowe

    --

    Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
    Stan dróg poprawi sie sam !

  • 2. Data: 2010-09-03 18:29:01
    Temat: Re: Ale bedzie jazda !
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 03/09/2010 16:57, "[he(R)sk]" wrote:

    > Nareszcie madry przepis! Wspolnoty Mieszkaniowe w koncu beda
    > mialy bat na "bandytow" lekcewazacych prywatna wlasnosc.

    No ja nie wiem czy taki madry..
    Lekcewazeniem prywatnej wlasnosci bedzie wlasnie karanie mandatami w jej
    obrebie, byc moze wbrew woli wlasciciela.. W kazdym razie nikt go o to
    nie zamierza pytac.

  • 3. Data: 2010-09-03 18:36:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin go!

    > No ja nie wiem czy taki madry..
    > Lekcewazeniem prywatnej wlasnosci bedzie wlasnie karanie mandatami w jej
    > obrebie, byc moze wbrew woli wlasciciela.. W kazdym razie nikt go o to
    > nie zamierza pytac.

    Po co się mądrzysz jak nie masz pojęcia o temacie? Nawet tego tekstu nie
    chciało Ci się przeczytać, bo wtedy wiedziałbyś, że:

    "Od jutra zarządcy dróg wewnętrznych będą mogli stworzyć tzw. strefy
    ruchu na terenie których stróże prawa będą mogli egzekwować przepisy w
    ten sam sposób, co na drogach publicznych."

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-09-03 19:08:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 03 Sep 2010 17:29:01 +0100, go! wrote:

    >No ja nie wiem czy taki madry..
    >Lekcewazeniem prywatnej wlasnosci bedzie wlasnie karanie mandatami w jej
    >obrebie, byc moze wbrew woli wlasciciela.. W kazdym razie nikt go o to
    >nie zamierza pytac.

    Z tym ze wlasciciel wole wyrazil ustawiajac stosowny znak.

    J.

  • 5. Data: 2010-09-03 20:41:58
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-09-03 17:57:46 +0200, "[heŽsk]" <#eu_bigbrednie@interia.pl> said:

    > Nareszcie madry przepis! Wspolnoty Mieszkaniowe w koncu beda
    > mialy bat na "bandytow" lekcewazacych prywatna wlasnosc.

    Masz na myśli masowe łowy straży miejskich na zaparkowane samochody
    ludzi miekszających na danym osiedlu?
    Tak, będzie jazda.
    Zwłaszcza przed świętami, gdy SM będzie wyrabiała normę w celu
    uzyskania dużej premii.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-09-03 21:24:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:i5rfhm$1gu$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > ludzi miekszających na danym osiedlu?
    > Tak, będzie jazda.
    > Zwłaszcza przed świętami, gdy SM będzie wyrabiała normę w celu

    Echhhh -- temu światłofobu chodziło o:

    W ustawie z dnia 20 maja 1971 r. - Kodeks wykroczeń (Dz. U. z 2010 r. Nr 46,
    poz. 275 i Nr 106, poz. 672) wprowadza się następujące zmiany:
    4) art. 88 otrzymuje brzmienie:
    ,,Art. 88. Kto na drodze publicznej, w strefie zamieszkania lub
    strefie ruchu prowadzi pojazd bez wymaganych przepisami świateł lub
    pozostawia pojazd bez wymaganego przepisami oświetlenia,

    podlega karze grzywny.";

    Najlepsze jest to:
    4. Decyzję o przemieszczeniu lub usunięciu pojazdu z drogi podejmuje:
    policjant - w sytuacjach, o których mowa w ust. 1-3;
    strażnik gminny (miejski) - w sytuacji, o której mowa w ust. 1 pkt 1;
    osoba dowodząca akcją ratowniczą - w sytuacji, o której mowa w ust. 3.

    zmienione na
    c) w ust. 4:
    - wprowadzenie do wyliczenia otrzymuje brzmienie:
    ,,Dyspozycję przemieszczenia lub usunięcia pojazdu z drogi wydaje:",
    - pkt 2 otrzymuje brzmienie:
    ,,2) strażnik gminny (miejski) - w sytuacjach, o których mowa w ust. 1 pkt 1,
    4 i 5,",

    Aha, ust.1 pkt 4 i 5 wyglądaja tak:
    dodaje się pkt 4 i 5 w brzmieniu:

    ,,4) pozostawienia pojazdu nieoznakowanego kartą parkingową, w miejscu
    przeznaczonym dla pojazdu osoby niepełnosprawnej o obniżonej sprawności
    ruchowej oraz osób wymienionych w art. 8 ust. 2;

    5) pozostawienia pojazdu w miejscu obowiązywania znaku wskazującego, że
    zaparkowany pojazd zostanie usunięty na koszt właściciela."

    *Czyli SM bedzie mogła wydać dyspozycję usunięcia..., ale Policja już nie*
    bardzo...*

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2010-09-03 21:57:31
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-03 17:36, to pisze:

    > Po co się mądrzysz jak nie masz pojęcia o temacie? Nawet tego tekstu nie
    > chciało Ci się przeczytać, bo wtedy wiedziałbyś, że:

    Ja sie nie madrze, za to ty pokazujesz jaki jestes debil.
    W tekscie napisano jak byk!

    "Zmiany dotyczą parkowania na drogach wewnętrznych (prywatnych)"
    Mam tez screenshota jak nie dowierzasz w slowo cytowane.

  • 8. Data: 2010-09-04 07:48:37
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia 03 Sep 2010 16:36:21 GMT, to napisał(a):

    > "Od jutra zarządcy dróg wewnętrznych będą mogli stworzyć tzw. strefy
    > ruchu na terenie których stróże prawa będą mogli egzekwować przepisy w
    > ten sam sposób, co na drogach publicznych."

    Najpierw wspólnota mieszkaniowa musi zebrać członków (czyli wysłać listy o
    zebraniu 2 tygodnie wcześniej), ci muszą przegłosować uchwałę że stworzą
    strefę ruchu. Nastepnie podjętą decyzję trzeba do wszytkich
    współwłaścicieli rozesłać, później ustawić odpowiednie znaki i można karać.

    Czyli za jakieś 1-2 miesiące.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 9. Data: 2010-09-04 11:41:56
    Od: Maverick <n...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > Z tym ze wlasciciel wole wyrazil ustawiajac stosowny znak.

    A moze to zrobic, jak ministerstwo opracuje jego wyglad. Narazie tego
    nie zrobili ... wiec moze za pol roku sie pojawi odpowiednie rozporzadzenie.

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 10. Data: 2010-09-06 12:38:43
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-03 20:41, Bydlę pisze:

> [...]
    > Tak, będzie jazda.
    > Zwłaszcza przed świętami, gdy SM będzie wyrabiała normę w celu uzyskania dużej

    Warto pamiętać przy najbliższych wyborach do rady nadzorczej spółdzielni,
    kto oznaczył teren jako strefę ruchu. Ewentualnie, chodzić na zebrania
    wspólnoty mieszkaniowej, żeby móc przegłosować bezsamochodowych tetryków.