  • 1. Data: 2009-08-10 12:00:38
    Temat: Park Arkadia foty z wycieczki
    Od: "Wieslaw" <j...@o...eu>

    Hej,

    Nawet nie wiedzialem, ze jest takie fajne miejsce kolo Warszawy.

    http://forumturystow.com.pl/Community/187491,Zdjecia
    ,Wieslawp.html

    Znacie jeszcze jakies fajne perelki w mazowieckim?

    Wieslaw
    cbr1100xx

  • 2. Data: 2009-08-11 06:15:58
    Temat: Re: Park Arkadia foty z wycieczki
    Od: Mad <r...@w...pl>

    Nieopodal Arkadi jest jeszcze Nieborów, park przy domu Chopina w
    Żelazowej Woli, Radziejowice, Opinogóra k. Ciechanowa, Pułtusk z
    najdłuższą starówką w Europie. Czerwińsk n Wisłą (polecam drogę 570 na
    Karolinowo i dalej 571 na Nasielsk), nieśmiertelny Modlin, Brok, Liw,
    Czersk, świątynie Sybilli w Puławach, Kazimierz Dln, Janowiec...

    Mad

  • 3. Data: 2009-08-11 06:19:07
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Zelazowej Woli chwilowo nie polecam.Wszystko w remoncie. Park
    rozgrzebany przez ogrodnikow. Trzeba poczekac az zrobia i dopiero sie
    wybrac.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 4. Data: 2009-08-11 07:17:35
    Od: j...@o...eu

> [...]
    > Karolinowo i dalej 571 na Nasielsk), nieśmiertelny Modlin, Brok, Liw,
    > Czersk, świątynie Sybilli w Puławach, Kazimierz Dln, Janowiec...

    Dzieki wialkie za te wiadomosci!
    Nieby tak blisko a nie wiem. bedzie gdzie jezdzic.

    Wieslaw