  • 1. Data: 2009-08-10 12:08:58
    Temat: XT600e gaśnięcie przy redukcji
    Od: "Krzysztof Biały" <n...@p...onet.pl>

    Czołem,
    Moto Yamaha xt600e. Kilkukrotnie mi się zdarzyło wczoraj, że przy dojechaniu
    do skrzyżowania, wysprzęglenie przed redukcją z 5 w dół zakończyło się
    zgaśnięciem silnika. W sumie powtarzało się to dość losowo. Macie może
    jakiś pomysł co może być przyczyną?

    Pozdrawiam
    nseal

  • 2. Data: 2009-08-10 17:34:33
    Temat: Re: XT600e gaśnięcie przy redukcji
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Krzysztof Biały napisał:
> [...]
    > zakończyło się zgaśnięciem silnika. W sumie powtarzało się to dość
    > losowo. Macie może jakiś pomysł co może być przyczyną?

    Stacyjka? Mojemu koledze kiedyś gasł po zamknięciu przepustnicy i okazało
    się, że luźne styki czasem puszczały. Po wymianie stacyjki (bo nie dało sie
    naprawić) jak ręką odjął.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 3. Data: 2009-08-11 07:15:05
    Od: "Krzysztof Biały" <n...@p...onet.pl>

    > Stacyjka? Mojemu koledze kiedyś gasł po zamknięciu przepustnicy i okazało
    > się, że luźne styki czasem puszczały. Po wymianie stacyjki (bo nie dało
    > sie naprawić) jak ręką odjął.

    lookne na stacyjkę, możliwe. dzięki :)