  • 1. Data: 2013-02-14 19:26:20
    Temat: ?:Papier kredowy...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    ...lepszy błyszczący, czy matowy? O większej, czy mniejszej gramaturze? :)
    Szukałem, ale nie znalazłem nic konkretnego "ZA" czy "PRZECIW" jakiemubądź
    wariantowi (a opisy JTZ i owszem, skorzystam z nich). Żelazko mam...

  • 2. Data: 2013-02-14 19:29:53
    Temat: Re: ?:Papier kredowy...
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-02-14 19:26, Anerys pisze:
> [...]
    > :) Szukałem, ale nie znalazłem nic konkretnego "ZA" czy "PRZECIW"
    > jakiemubądź wariantowi (a opisy JTZ i owszem, skorzystam z nich).

    Ja używałem kartek z kolorowych czasopism. Tylko nie tych powlekanych
    okładek a zwykłych błyszczących kartek.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2013-02-14 19:44:38
    Od: Wielki Elektryk <m...@b...kapus>

    W dniu 2013-02-14 19:29, Mario pisze:

    > Ja używałem kartek z kolorowych czasopism. Tylko nie tych powlekanych
    > okładek a zwykłych błyszczących kartek.

    I trzesz tym dupe ?

  • 4. Data: 2013-02-14 19:46:45
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-02-14 19:44, Wielki Elektryk pisze:

    > I trzesz tym dupe ?

    A próbowałeś zrozumieć o co chodzi, czy po prostu chcesz potrollować?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2013-02-14 19:51:49
    Od: Wielki Elektryk <m...@b...kapus>

    W dniu 2013-02-14 19:46, Mario pisze:

    > A próbowałeś zrozumieć o co chodzi, czy po prostu chcesz potrollować?

    Nie probowałem bo i po co ? Ja uzywam do podtarcia papieru toaletowego a
    jak ktos lubi sobie tez poczytac to mozna i playboyem dupsko podetrzec.
    :)

  • 6. Data: 2013-02-14 19:57:08
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-02-14 19:51, Wielki Elektryk pisze:

    > Nie probowałem bo i po co ? Ja uzywam do podtarcia papieru toaletowego a
    > jak ktos lubi sobie tez poczytac to mozna i playboyem dupsko podetrzec.
    > :)

    Idź się podcierać gdzie indziej.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2013-02-14 20:05:01
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 14.02.2013 19:26, Anerys wrote:
> [...]
    > :) Szukałem, ale nie znalazłem nic konkretnego "ZA" czy "PRZECIW"
    > jakiemubądź wariantowi (a opisy JTZ i owszem, skorzystam z nich).

    Ja kiedyś kupiłem ten i na razie wystarcza:
    http://allegro.pl/papier-termotransfer-plytka-drukow
    ana-i2995586572.html

    Sprzedawca ma też poporcjowaną farbkę witrażową, która robi niezłą
    soldermaskę (czerwona, zielona, niebieska albo słabo kryje albo wychodzi
    za ciemna).

    Michoo

  • 8. Data: 2013-02-14 21:01:16
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 14 Lut, 19:26, "Anerys" <s...@s...pl> wrote:
    > ...lepszy błyszczący, czy matowy? O większej, czy mniejszej gramaturze? :)
    > Szukałem, ale nie znalazłem nic konkretnego "ZA" czy "PRZECIW" jakiemubądź
    > wariantowi (a opisy JTZ i owszem, skorzystam z nich). Żelazko mam...

    Według mnie papier nie jest tak istotny jak drukarka, a zwłaszcza
    wszelkie możliwe sposoby na wyciśnięcie jak największej ilości
    toneru :>

    L.

  • 9. Data: 2013-02-14 22:11:04
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Ja używałem kartek z kolorowych czasopism. Tylko nie tych powlekanych
    > okładek a zwykłych błyszczących kartek.

    Doszedłem do tego... tylko mimo wszystko martwię się nieco, że farma mi może
    posyfić, jesli nie bęben w drukarce (i tak już na wylocie, ale na nowy nie
    mam), to obraz ścieżek, jeśli się za dużo odklei... Ale spróbuję mimo
    wszystko, bo może się okaże, że nie trzeba będzie kupować ryzy papieru, aby
    sobie jakąś płytencję sprokurować :) Zobaczę, na ile mam zdolne palce :))

  • 10. Data: 2013-02-14 22:27:52
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Doszedłem do tego... tylko mimo wszystko martwię się nieco, że farma mi
    > może

    Kurde... farba, nie farma...