  • 11. Data: 2012-09-27 08:48:38
    Temat: Re: Panowie, nie oszukujmy się
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-09-27, qwerty <q...@p...fm> wrote:
    > Używałeś Visty, czy tylko papugujesz zasłyszaną teorię?

    Ja używałem przez 2 tygodnie i OMG. Nie była to "klasa" Millenium,
    ale starali się jak mogli...

    A tak zupełnie poważnie i bez flameów bezsensownych.
    W7 jest z punktu widzenia przeciętnego użytkownika (a więc nie
    administratora sieci, nie osoby programującej kernele itp) jest systemem
    naprawdę świetnym. Tyle że IMO poprawa względem poprzedników nie była
    tak wyraźna jak w MS Office (ogromna przepaść między 2003 i 2007).

    Z punktu widzenia technicznych rozwiązań są jakieś tam braki.
    Tymi brakami zajęli się w W8 i moim zdaniem (po 2 tygodniach używania)
    W8 jest najlepszym Windowsem w historii. Nawet wymagania ma mniejsze
    niż W7 i Vista.

    pozdrawiam,
    PK

  • 12. Data: 2012-09-27 09:05:33
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > tak wyraźna jak w MS Office (ogromna przepaść między 2003 i 2007).

    Mozesz rozwinac w dwoch slowach?
    Pytam, bo po zainstalowaniu 2007 zrozumialem,
    ze starych drzew sie nie przesadza i wrocilem do 2003.

  • 13. Data: 2012-09-27 09:16:33
    Temat: Re: Panowie, nie oszukujmy si
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 27/09/2012 07:25, Q wrote:

    > Cos co jest za darmo zawsze jest gorsze, np. sex zona (za darmo) vs sex z
    > profesjonalna prostytutka.
    > Odpowiedzcie sobie sami.

    Mi seks z Twoją żoną odpowiada. Ona też nie narzeka.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 14. Data: 2012-09-27 09:17:23
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 27/09/2012 08:05, Q wrote:

    > Mozesz rozwinac w dwoch slowach?
    > Pytam, bo po zainstalowaniu 2007 zrozumialem,
    > ze starych drzew sie nie przesadza i wrocilem do 2003.

    Uruchom konto pocztowe na Office 365.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 15. Data: 2012-09-27 10:16:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.09.2012 22:22, $heikh el $hah pisze:
    > W7 jest lepszy od XP.

    NTG

    Spieprzaj, dziadu!

  • 16. Data: 2012-09-27 10:34:36
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-09-27, Q <n...@s...org> wrote:
    > Mozesz rozwinac w dwoch slowach?
    > Pytam, bo po zainstalowaniu 2007 zrozumialem,
    > ze starych drzew sie nie przesadza i wrocilem do 2003.

    Zdaję sobie sprawę, że wiele osób miało problem ze zmianą
    interfejsu i nie neguję tego (przyzwyczajenia bywają silne).

    Jednak jeśli już uda Ci się przestawić, to doceniasz zmiany.

    Najbardziej zmienił się Excel, trochę mniej Access i PowerPoint,
    a najmniej Word. Reszty nie używam.

    Chyba najważniejszą zmianą (na pewno dla mnie) jest liczba wierszy
    w Excelu (1mln zamiast 65k). Excel jest także ZNACZNIE szybszy.

    Access 2007 jest dużo wygodniejszy (w 2003 nie można było nawet
    wyszukiwać kwerend...) i chyba trochę szybszy.

    Ważne jest także to, że MS wreszcie zadbał o wygląd dokumentów.
    Wreszcie nie trzeba się wstydzić tworzonych wykresów i diagramów
    (te z 2003 przydawały się tylko do roboczych analiz, te z 2007 są
    wystarczająco schludne, by można było je prezentować).

    pozdrawiam,
    PK

  • 17. Data: 2012-09-27 10:39:50
    Od: "Adam Koltowski" <a...@u...interia.pl>

    > Cos co jest za darmo zawsze jest gorsze, np. sex zona (za darmo) vs sex z
    > profesjonalna prostytutka.
    > Odpowiedzcie sobie sami.

    Sex z zona czesto kosztuje wiecej niz z pofesjonalna prostytutka ( a juz na
    pewno z cichodajka ) :) :) :) - szczegolnie przy rozwodzie koszty sa dosc
    znaczace ......

  • 18. Data: 2012-09-27 10:54:20
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia 27 Sep 2012 06:48:38 GMT, PK napisał(a):

> [...]
    > Tymi brakami zajęli się w W8 i moim zdaniem (po 2 tygodniach używania)
    > W8 jest najlepszym Windowsem w historii. Nawet wymagania ma mniejsze

    Ja twierdzę, że po tym, jak laptopy będą sprzedawane z preinstalowanym W8,
    dużo ludzi będzie kupować lapki bez systemu. Ale to się jeszcze okaże...

  • 19. Data: 2012-09-27 11:02:18
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-09-27, Jacek <a...@o...pl> wrote:
    > Ja twierdzę, że po tym, jak laptopy będą sprzedawane z preinstalowanym W8,
    > dużo ludzi będzie kupować lapki bez systemu. Ale to się jeszcze okaże...

    Oj nie sądzę.

    Po pierwsze: system jest naprawdę dobry, szybki, wygodny.

    Po drugie: można odblokować "tradycyjny" interfejs, co producenci lapków
    mogą wprowadzić w preinstalowanych wersjach w jakiejś prostej formie.

    Po trzecie: W8 w pewnym sensie poszedł w kierunku mobilnych OS (Metro,
    sklep z aplikacjami itp), a ludzie już zdążyli się do nich przyzwyczaić.
    I trudno się im dziwić, bo tak naprawdę taki iOS czy Android robią
    wszystko to, czego przeciętny użytkownik potrzebuje (i czego użytkownik
    nieprzeciętny potrzebuje przez sporą część czasu). A na W8 można
    dodatkowo instalować normalny soft, więc mamy takie "perfect match".

    pozdrawiam,
    PK

  • 20. Data: 2012-09-27 11:14:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>