  • 1. Data: 2009-02-02 20:11:18
    Temat: Panel LCD z możliwością pochylania do przodu.
    Od: KASA <n...@...m.a.i.l.com>

    Witam!
    Czy są produkowane panele, które standardowo mają opcję przechylania do
    przodu? Jeżeli tak to jaki byście polecili w wielkości 24'' bez
    głośników w cenie do 1500zł? A może kupno panelu LG L245WP z matrycą MVA
    będzie lepszą opcją? Ogólnie chodzi o to, żeby móc oglądać
    filmy/telewizję z poziomu niższego niż poziom monitora a w tym momencie
    przy panelu z matrycą TN muszę podkładać coś z tyłu podstawki żeby obraz
    nie był ciemny (co nie jest ani wygodne dla mnie, ani bezpieczne dla
    monitora).
    Oprócz oglądania filmów dużo pracuję pisząc na komputerze, tudzież
    przeglądając strony www, rzadziej w coś gram.

    Pozdrawiam
    KASA

  • 2. Data: 2009-02-02 20:26:05
    Temat: Re: Panel LCD z możliwością pochylania do przodu.
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "KASA" <n...@...m.a.i.l.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przodu? Jeżeli tak to jaki byście polecili w wielkości 24'' bez głośników w

    sa, w tej cenie nie wiem, ale np lp2475w z hp (i pewnie wszystkie z tym
    typem podstawki tak maja)

    > przy panelu z matrycą TN muszę podkładać coś z tyłu podstawki żeby obraz nie
    > był ciemny (co nie jest ani wygodne dla mnie, ani bezpieczne dla monitora).

    to moze zmienic sama podstawke?

    http://www.ergotron.com/
    http://www.ergotron.com/Support/QuickFinderbyDisplay
    Model/tabid/387/Default.aspx

  • 3. Data: 2009-02-02 20:49:55
    Od: BartekK <s...@N...org>

    KASA pisze:
    > Czy są produkowane panele, które standardowo mają opcję przechylania do
    > przodu? Jeżeli tak to jaki byście polecili w wielkości 24''
    Praktycznie wszystkie monitory mają możliwość zdemontowania oryginalnej
    stopki i zaczepienia uchwytu na 4 śruby w 100mm lub 75mm rozstaw otworów
    - więc tylko sprawa odpowiedniego uchwytu (do biurka czy do ściany, i
    dostosowanego do wagi tego monitora). A takie uchwyty to już możesz
    sobie pochylać i obracać jak zechcesz (a jak nie, to wybierasz taki
    który można)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2009-02-02 20:50:05
    Od: KASA <n...@...m.a.i.l.com>

    tg pisze:
    > sa, w tej cenie nie wiem, ale np lp2475w z hp (i pewnie wszystkie z tym
    > typem podstawki tak maja)

    O! To już jest jakaś wskazówka, dzięki.

    > to moze zmienic sama podstawke?
    >
    > http://www.ergotron.com/
    > http://www.ergotron.com/Support/QuickFinderbyDisplay
    Model/tabid/387/Default.aspx

    A to raczej odpada, panel i tak chcę wymienić na większy, ale teraz
    lepiej wiem czego potrzebuję. Do tego z tego co widzę ceny tych
    podstawek są dosyć wysokie.

    Pozdrawiam
    KASA