  • 11. Data: 2010-03-16 21:35:30
    Temat: Re: Panda czy Clio?
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-03-16 21:24, Cavallino pisze:

    > Pierwszy to Isuzu, drugi do MultiJet Fiata.
    > Znaczy dobry (bardzo dobry) jest ten drugi.

    A 1.7 CDTI? To to samo co 1.7DI ??

  • 12. Data: 2010-03-16 21:35:49
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-03-16 20:36, Gabriel'Varius' pisze:

    > Bo, poniewaz?
    > pozdrawiam

    Przyśpieszenie prawie 16s do setki.
    Ciężko dogonić Pande 1.1

  • 13. Data: 2010-03-16 21:38:45
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 16 Mar, 20:24, CUT <c...@c...pl> wrote:

    > A my la e o Oplu Corsie C? W lepszych wersjach wyposa enia wykonanie
    > niebo lepsze ni w clio i pandzie razem wzi te.

    Jasne. Buahahahhaaaaa, buaham hah, ha.
    Corsa lepiej wykonana? I jeszcze może rzadziej się psuje? Proszę Cię,
    Clio miałem tylko 2 lata, przejechałem nim 200kkm i żadnych problemów.
    Corsę C miałem rok, przejechałem 60kkm, bo resztę czasu który winna
    była wtedy przejechać stała w serwisie. Nędza, syf i malaria. Jedyna
    zaleta w stosunku do Clio- więcej miejsca w środku.

    > Przez prawie rok mia em s u bowe clio z 2005r. Powiem, e plastiki
    > powiewa y totaln tandet w por wnaniu z cors kt r je dzi em kiedy
    > (2002r).

    Clio miałem 2003, Corsa 2005 rok. Corsa wykonana z plastików twardych
    ja beton, nieprzyjemnych w dotyku, całość śmierdziała przez długi
    czas. Plastiki w Clio przyjemne w dotyku, ale, przyznać trzeba,
    czasami skrzypią. O jakości hamulców, spalaniu nie będę pisał zbyt
    wiele, dość powiedzieć, że Corsa nie hamowała i żarła jak smok. I w
    stosunku do Clio to chyba ktoś ją zapomniał wyciszyć.

    Obydwa auta nowe.

    > Silnik 1.5dci to totalna pomy ka.

    Być może. Ja miałem benzynowce.

    JK

  • 14. Data: 2010-03-16 21:40:51
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-03-16 21:33, sop3k pisze:

    > Raczysz zartować? Wykonanie lepsze niż w Clio? Jak dla mnie Clio(2001) jest
    > dużo lepiej wykonane niż Corsa 2002.

    Wybacz, dla mnie trzaskające się, twarde plastiki nie są wyznacznikiem
    dobrego wykonania.

    Miałem 3 lata corse C 1.8 16V z 2002r i rok Clio 1.5dci z 2005r.

    Wykonanie clio to tragedia w porównaniu z corsą! Zerknij pod maskę obu
    aut. W clio wygląda to tak jakby ktoś chaotycznie montował wszystko
    gdzie popadnie.

    Następna rzecz to skrzynia biegów. W jednym i drugim była ok. Jednak
    wielkość drążka w clio wręcz poraża (jak w dostawczaku).

    Pomijam już fakt, że 1,5dci nie jedzie, a o jakimkolwiek wyprzedzaniu
    można zapomnieć.

  • 15. Data: 2010-03-16 21:47:25
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-03-16 21:38, JohnyK pisze:

> [...]
    > Clio miałem tylko 2 lata, przejechałem nim 200kkm i żadnych problemów.
    > Corsę C miałem rok, przejechałem 60kkm, bo resztę czasu który winna

    Ja ani z clio ani z corsą nie miałem problemów. W clio padł centralny
    (naprawiono na gwarancji)

    > O jakości hamulców, spalaniu nie będę pisał zbyt
    > wiele, dość powiedzieć, że Corsa nie hamowała i żarła jak smok.

    Wersja którą posiadałem miała 4 hamulce tarczowe. Nie wiem jak z bębnami
    więc się nie wypowiem.

  • 16. Data: 2010-03-16 22:03:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    CUT pisze:

    > Przyśpieszenie prawie 16s do setki.
    > Ciężko dogonić Pande 1.1

    Jak wybrałeś gównianą wersję 65KM robioną z myślą o emerytach i PHowcach
    to się nie dziw.
    Trzeba było się przejechać wersją 82KM, że o 100-konnej nie wspomnę.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 17. Data: 2010-03-16 23:20:52
    Od: CUT <c...@c...pl>

    > Jak wybrałeś gównianą wersję 65KM robioną z myślą o emerytach i PHowcach
    > to się nie dziw.
    > Trzeba było się przejechać wersją 82KM, że o 100-konnej nie wspomnę.

    No ta 100 konna ma 11s. Wracam honor clio. Bez rewelacji, ale już da się
    sprawnie jeździć :)

    Niestety ja miałem nieprzyjemność jeździć słabszą wersją - nie polecam.

  • 18. Data: 2010-03-16 23:51:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "CUT" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > A 1.7 CDTI? To to samo co 1.7DI ??

    A jest taki w ogóle?

  • 19. Data: 2010-03-16 23:54:14
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-03-16 23:51, Cavallino pisze:

    > A jest taki w ogóle?

    wg. autocentrum jest.

    http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/corsa
    /c-1.7-cdti-100km.html

  • 20. Data: 2010-03-17 07:05:18
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik CUT napisał:

    > Przyśpieszenie prawie 16s do setki.
    > Ciężko dogonić Pande 1.1
    To zalezy od wersji silnika (mocy) a jest ich w dieslu kilka.
    Nadal jednak nie odpowiedziales na moje pytanie, jaka wersje kosiarki
    porownales z jak wersja clio jesli chodzi o wyglad wnetrza, plastiki itp.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde