  • 1. Data: 2012-09-11 15:33:35
    Temat: Panasonic KX-TW500 - ktos rozbieral
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy rozbieral ktos moze baze telefonu KX-TW500 (gsm+dect w jednym). Sa
    3 srubki i 4 "cos". Slepy juz jestem - nie jest to wkret, wyglada
    jakby byl to nit....bolec???

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-09-11 21:27:08
    Temat: Re: Panasonic KX-TW500 - ktos rozbieral
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2012-09-11 15:33, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > czy rozbieral ktos moze baze telefonu KX-TW500 (gsm+dect w jednym). Sa
    > 3 srubki i 4 "cos". Slepy juz jestem - nie jest to wkret, wyglada
    > jakby byl to nit....bolec???

    Może takie jak w wątku z 2012-08-28: "srubki z owalnymi lbami"?

    Michał

  • 3. Data: 2012-09-12 08:19:22
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > Czesc,
    >
    > czy rozbieral ktos moze baze telefonu KX-TW500 (gsm+dect w jednym). Sa
    > 3 srubki i 4 "cos". Slepy juz jestem - nie jest to wkret, wyglada
    > jakby byl to nit....bolec???

    Byl chyba podobny temat na tej grupie. Napisany przez "Andrzej Lawa" 28.08 o
    godzinie 13:39 Czy chodzi o takie sruby:
    Oval Pan Head Security Screw" lub "Avsafe Series FP/FR/FG")?

    http://www.instructables.com/id/When-a-Phillips-is-n
    ot-a-Phillips-Plus-So-Much-Mor/step7/Oval-Head-Secur
    ity-Screw/
    http://www.instructables.com/id/When-a-Phillips-is-n
    ot-a-Phillips-Plus-So-Much-Mor/step8/Avsafe8482-Scre
    w-Drive/

    Na stronie jest wiecej modeli srub moze to któreas z pozostalych:

    http://www.instructables.com/id/When-a-Phillips-is-n
    ot-a-Phillips-Plus-So-Much-Mor/step6/Round-Head-With
    -Blank-Head/