    From: Bartess <b...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Panasonic FZ38 - kilka pytań cz.II
    Date: Fri, 8 Jan 2010 05:39:11 -0800 (PST)

    Witam.
    Już mam to cudo w domu :-).
    I znów mam kilka pytań...
    1. Czy na iA można zmienić jakość zapisu zdjęć dla 12 MP? Jest
    ustawiona najwyższa czyi chyba FINE, ale czy da się zmienić na NORMAL?
    Można zmienić wielkość zapisywanych zdjęć na 9MP, 5 MP.., ale nie
    widziałem, zmiany jakości, tak jak po przekręceniu na "P" gdzie nie ma
    z tym problemu i można zmienić jakoś z === na --- (obrazowo ;-)).
    2. Dlaczego po ustawieniu nagrywania filmu na w Motion MPEG pokazuje
    mi, że mogę nagrać na raz max 8m 20sek mimo, że mam kartę 8GB, a 1 min
    nagrania zajmuje 250MB? Po przestawieniu na AVCHD ten czas jest 29m
    59sek, ale podobno modele europejskie mają takie ograniczenie max
    długości do pół godz. w jednym kawałku. Wie ktoś może dlaczego Europa
    tak ma?
    3. Czy ktoś może polecić jakiś prosty, darmowy konwerter AVCHD na
    jakiś "czytelny", popularny format bez straty jakości? Kilka
    znalazłem, tylko który warto?

    Pozdrawiam.
    Szczęśliwy posiadacz FZ38 ;-).