  • 61. Data: 2017-08-28 12:20:08
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 28 Aug 2017 11:08:38 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Sa rozne programy, ale na tych abstrakcjach traci sie rozne
    > funkcjonalnosci.

    Ja nie pytam o "programy" tylko o api osa umożliwiające dodawanie
    rozszerzeń do VFS. Jeśli Windows realizuje to przez "programy" to
    gratuluję wyboru osa.

    > A potem user sie pyta "co zajmuje moja pamiec" i nie dostaje
    > odpowiedzi :-)

    Owszem dostaje: Pamięć zajmuja aplikacje. Jeśli jest komunikat że za
    mało pamięci to należy odinstalować to co zbedne a nie bawić się w
    experta od liczenia należnej wolnej przestrzeni.

    --
    Marek

  • 62. Data: 2017-08-28 12:40:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ja nie pytam o "programy" tylko o api osa umożliwiające dodawanie
    >rozszerzeń do VFS. Jeśli Windows realizuje to przez "programy" to
    >gratuluję wyboru osa.

    Api OS jest, ale wydaje mi sie, ze ograniczone.
    Z drugiej strony - sami z niego korzystaja, ostanio bardzo ambitnie.

    >Owszem dostaje: Pamięć zajmuja aplikacje. Jeśli jest komunikat że za
    >mało pamięci to należy odinstalować to co zbedne a nie bawić się w
    >experta od liczenia należnej wolnej przestrzeni.

    Wszystkie sa potrzebne :-)

    Poza tym np moj Samsung nie powie ktore to aplikacje, w jednym widoku
    pokazuje tylko sume miejsca, w drugim miesza aplikacje z pamieci
    wewnetrznej i karty.
    Dodaj do tego pliki roznych reklam ... naprawde chetnie bym widzial
    TC.

    Jest i w wersji na Androida, ale nie dorasta do tego z Windows.

    J.

  • 63. Data: 2017-08-28 17:34:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" oo0k0e$h0h$...@n...news.atman.pl

    > Fajny to taki z pojemna baterią.

    W razie ,,czego'' nieźle pali...
    Fajny to (min.) energooszczędny.

    - Samoled
    - 6" bez ramek
    - Gorilla Glass 5
    - Dual SIMM (na obu LTE)
    - 64 GB + SD 128 GB i 4 GB
    - USB C i mikro USB 2
    - WiFi 5 GHz obok 2.4 GHz
    - tani
    - czuły i dokładny GPS/GLONASS
    - jasny (600 nitów)
    - wytrzymujący na ładowaniu co najmniej
    6 godzin pod pełnym obciążeniem
    (dwa miesiące zwykłego używania)
    - lekki (mniej niż 175 g)
    - BT 5
    - mechanicznie wytrzymały
    (nie tylko szkłlo, ale i reszta)
    - stosowne IP
    - energooszczędny

  • 64. Data: 2017-08-28 18:10:22
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-28 o 10:24, RadoslawF pisze:

    > Nie ma małych telefonów z ekranami 5 lub więcej cali.
    > Wciskają wam że fajny telefon to cienki telefon.
    > Fajny to taki z pojemna baterią.
    Duża bateria, a pojemna bateria to jest właśnie różnica.
    Ktoś (chyba Trybun) by chciał mały telefon z dużą baterią.

    --
    animka

  • 65. Data: 2017-08-28 18:59:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

    >Nie ma małych telefonów z ekranami 5 lub więcej cali.
    >Wciskają wam że fajny telefon to cienki telefon.
    >Fajny to taki z pojemna baterią.

    Fajny telefon, to taki, co sie do kieszeni miesci, a nie z gruba
    bateria.

    Choc tu akurat Animka moze miec inne zdanie, jesli zamiast kieszeni ma
    torebke :-)

    J.

  • 66. Data: 2017-08-28 19:23:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-28 o 18:59, J.F. pisze:

    > Fajny telefon, to taki, co sie do kieszeni miesci, a nie z gruba bateria.
    >
    > Choc tu akurat Animka moze miec inne zdanie, jesli zamiast kieszeni ma
    > torebke :-)
    >
    > J.

    Nie mam sił się nosić z dużym telefonem. Mniejszy mi się wyślizgnął z
    ręki i pokrywka poleciala w jedna stronę, a bateria w druga stronę.
    Tak już mialam ze 3 razy. Raz na terakotę, ze 2 razy na kostki chodnikowe.

    Oddałam/podarowałam komuś z rodziny tablet 7 cali, bo kupiłam 10 calowy.
    Tamten 7 calowy był lekki i miał oczywiście mniejsze wymiary i moglabym
    go nosić ze sobą, a ten 10 calowy tylko leży sobie w domu.

    --
    animka

  • 67. Data: 2017-08-31 10:55:27
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Są programy przenoszące możliwe aplikacje na kartę.

    Tak przy okazji - czy może wiesz, który z nich najlepiej funkcjonuje?

    --
    Grzexs

  • 68. Data: 2017-08-31 14:23:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 31 Aug 2017 10:55:27 +0200, w <oo8itv$1mv$1@node1.news.atman.pl>, Grzexs
    <g...@u...pl> napisał(-a):

    > Tak przy okazji - czy może wiesz, który z nich najlepiej funkcjonuje?

    Wszystkie działają tak samo, bo korzystają z systemowego App2SD.

    Wyjątkiem są programy dla zrootowanych telefonów, tam chyba wszyscy używają
    Link2SD.

  • 69. Data: 2017-09-01 09:11:48
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Duża beteria nie zmieściłaby się do malego telefonu.

    I nie zawsze sama wielkość przekłada się na wydajność baterii. Np w
    tablecie mam baterię wielkości telefonu, i mimo dużo rzadszego używania
    tą baterię muszę ładować 2-3 razy częściej niż tą w telefonie. I żeby
    nie było - ostatnio tabletu używam prawie tylko do słuchania
    audiobooków, a więc z wyłączonym ekranem.

  • 70. Data: 2017-09-01 09:14:16
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "RadoslawF" oo0k0e$h0h$...@n...news.atman.pl

> [...]

    Moje oczekiwania prawie wszystko z tej listy odrzucają. Poza odpowiednio
    wydajną baterią i pojemną pamięcią oddaję wszystko za odpowiednio czułą
    antenę GSM, tak abym miał sygnał również wewnątrz domu.