  • 41. Data: 2017-08-27 14:21:15
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-27 o 10:13, Trybun pisze:

    > Największym problemem wydaje się być to że coraz trudniej o alternatywę
    > dla tego ich, ułomnego sprzętu. Nie tylko w branży telefonicznej wielkie
    > międzynarodowe firmy opanowały rynek i to oni i tylko oni dyktują
    > klientowi warunki.

    Niestety.
    Sam jestem na etapie rozglądanie się za małym telefonom (poniżej 5
    cali) z dużą baterią. I nie ma. Dla fanatyków dużych baterii tylko
    wielkie ekrany.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2017-08-27 14:36:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-27 o 10:14, Trybun pisze:

    > Czyżby, a wypróbowałeś kilka różnych menażerów plików w telefonie z
    > Androidem? Sprzętowo telefon jest taki sam a niektóry menażer pokazuje o
    > gdzieś tak 1/3 więcej lub mniej plików. W Windows nie wiem jak jest, bo
    > prawdę pisząc nigdy nie używałam żadnego zewnętrznego menadżera plików.
    > Tylko " windows explorera" będący na wyposażeniu każdego gołego Windowsa.

    W niektórych system ukrywa pliki systemowe. Ale pojemności
    kart podaje prawdziwe.

    > A sprawdzałeś ich ilość choćby programem (do pobrania w Sklepie Google)
    > "Es explorer plików"? Do pewnego czasu też żyłem w przeświadczeniu że
    > mam tylko jedną partycję w tzw pamięci wewnętrznej.

    A dlaczego mam wierzyć temu programowi a kilkunastu innym już nie?
    Zresztą podaj dokładna nazwę, nazwę producenta i najlepiej linka
    to sprawdzę. Bo na piechotę to tego w sklepie nie znajdę.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2017-08-27 15:14:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-27 o 14:36, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Zresztą podaj dokładna nazwę, nazwę producenta i najlepiej linka
    > to sprawdzę. Bo na piechotę to tego w sklepie nie znajdę.

    Masz w telefonie aplikację "Moje pliki"? To jest eksplorator plików.

    --
    animka

  • 44. Data: 2017-08-27 15:30:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-27 o 14:21, RadoslawF pisze:
    > (...)
    > Sam jestem na etapie rozglądanie się za małym telefonom (poniżej 5
    > cali) z dużą baterią. I nie ma. Dla fanatyków dużych baterii tylko
    > wielkie ekrany.

    Radku, poszukaj zamiennego akumulatora ZeroLemon Extended do którychś z
    mniejszych telefonów. Są nawet o pojemności ponad 8Ah, tyle, że
    niemiłosiernie duże - oczywiście w stosunku to telefonu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 45. Data: 2017-08-27 18:07:22
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > Sam jestem na etapie rozglądanie się za małym telefonom (poniżej 5
    > cali) z dużą baterią. I nie ma. Dla fanatyków dużych baterii tylko

    No niestety - "kupisz Forda w jakimkolwiek kolorze o ile będzie to kolor
    czarny".. Jeżeli by cię interesował także sprzęt używany to proponuję
    zwrócić uwagę na Acer Liquid E2 Duo. Niby bateria tylko 2000 ale bardzo
    wydajna, tak że nawet po kilku latach używania ładuję go co 3-4 dni.
    Jedyny poważny minus tego telefonu to mało pamięci. Zewnętrzna karta SD
    niewiele w tej materii nie zmienia.

  • 46. Data: 2017-08-27 18:08:24
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > W niektórych system ukrywa pliki systemowe. Ale pojemności
    > kart podaje prawdziwe.

    No nie wiem. Z okazji partycjonowania tej telefonicznej karty SD pod
    Windows wystarczyło sformatowanej partycji nie przydzielić literki aby
    Windows w ogóle nie widział takiej karty..

> [...]
    > Zresztą podaj dokładna nazwę, nazwę producenta i najlepiej linka
    > to sprawdzę. Bo na piechotę to tego w sklepie nie znajdę.

    Bo po prostu nie ma możliwości pokazywania czegoś czego nie ma...

    Proszę bardzo - program nazywa się " ES File Explorer.."
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.es
    trongs.android.pop&hl=pl

  • 47. Data: 2017-08-27 19:15:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-27 o 15:30, Adam pisze:

    > Radku, poszukaj zamiennego akumulatora ZeroLemon Extended do którychś z
    > mniejszych telefonów. Są nawet o pojemności ponad 8Ah, tyle, że
    > niemiłosiernie duże - oczywiście w stosunku to telefonu.

    Dzięki, ale na ich stronie są tylko do kobył jak LG G6, Galaxy S8
    czy S8 plus.

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2017-08-27 19:31:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-27 o 18:08, Trybun pisze:

    > No nie wiem. Z okazji partycjonowania tej telefonicznej karty SD pod
    > Windows wystarczyło sformatowanej partycji nie przydzielić literki aby
    > Windows w ogóle nie widział takiej karty..

    Ale to już problem Windowsa a nie urządzenia z Androidem.

    > Bo po prostu nie ma możliwości pokazywania czegoś czego nie ma...
    >
    > Proszę bardzo - program nazywa się " ES File Explorer.."
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.es
    trongs.android.pop&hl=pl

    Zainstalowałem, dziadostwo przepełnione reklamami.
    Widzi "pamięć wewnętrzna" i "pamięć zewnętrzna" co odpowiada stanowi
    faktycznemu. Żadnych tajnych czy dodatkowych partycji nie odkrył.
    Pacjent to tablet Samsunga T580. Sprawdzić nim coś jeszcze zanim wywalę?
    Program wywalę, nie tablet.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2017-08-27 20:26:54
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Trybun" napisał:

    > Z okazji partycjonowania tej telefonicznej karty SD pod Windows
    > wystarczyło sformatowanej partycji nie przydzielić literki aby Windows w
    > ogóle nie widział takiej karty..

    Dość oględnie gospodarujesz prawdą - nie "widział" jej windziany eksplorator
    plików, natomiast Windows - jako taki - jak najbardziej ją "widział" - w
    Menedżerze urządzeń, w Zarządzaniu dyskami etc.

    > Proszę bardzo - program nazywa się " ES File Explorer.."

    Ale to jest zwykły (niegdyś zresztą całkiem dobry) eksplorator plików. Jak
    chcesz policzyć "partycje" w pamięci wewnętrznej, to zainstaluj sobie np.
    DiskInfo
    https://play.google.com/store/apps/details?id=me.kud
    er.diskinfo&hl=pl
    i przygotuj palce do liczenia. Nie wiem, czy nie będziesz musiał ściągnąć
    skarpetek ;->

    JoteR

  • 50. Data: 2017-08-27 22:12:19
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-27 o 18:07, Trybun pisze:

> [...]
    > 3-4 dni. Jedyny poważny minus tego telefonu to mało pamięci.
    > Zewnętrzna karta SD niewiele w tej materii nie zmienia.

    Duża beteria nie zmieściłaby się do malego telefonu.

    --
    animka