  • 11. Data: 2010-03-29 18:01:52
    Temat: Re: Pamięć ram z ECC
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "PaPrYcZaK" napisał:

    > a może ktoś chciałby kupić? Mam 2x2GB :) jw
    > za 200zł (na allegro takie są po 150zł/2GB wiec x2 to 300zł by było)
    > jak ktoś chętny będzie to zrobię aukcję na allegro

    Mógłbys rzucić linkiem do jakiejs aukcji?

    > HP 2x 2GB (4GB) DDR2 667, CL5, ECC, REG :] cena 200zł ;]

    Kupiłeś jakąś zakurzoną staroć i chcesz za nią 200,- zł??? Bądź poważny. Jak
    za 50,- zł sprzedasz to będzie dobrze. Oczywiście jak napiszesz prawdę, że
    to używka podprowadzona przez informatyka z firmy i nie wiesz czy sprawna.

    Remek

  • 12. Data: 2010-03-30 12:30:50
    Od: "PaPrYcZaK" <p...@Q...com>

    Użytkownik "Remek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jak za 50,- zł sprzedasz to będzie dobrze. Oczywiście jak napiszesz
    > prawdę, że to używka podprowadzona przez informatyka z firmy i nie wiesz

    dzieki, sprzedalem juz za 260zł.. pasowało w serwerze w innej firmie i gosc
    cieszyl sie ze tak tanio ;] bo nowe ponad 400 kosztują takie;]
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-03-30 12:33:34
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 30-03-2010 o 16:18 Remek napisał na pl.comp.pecet:

    > Gratuluję, ale bajeczki na dobranoc możesz opowiadać dzieciom. Podasz
    > link do jakiejś aukcji?

    To nie są pamięci do laptopów tylko serwerowe. Zastanów się czasami.
    http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string
    =DDR2+REG

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 14. Data: 2010-03-30 13:18:42
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "PaPrYcZaK" napisał:

    > dzieki, sprzedalem juz za 260zł.

    Gratuluję, ale bajeczki na dobranoc możesz opowiadać dzieciom. Podasz link
    do jakiejś aukcji?

    Ja podaję.

    http://www.allegro.pl/item972469606_hit_nowe_oem_asi
    nt_sodimm_1gb_ddr2_800mhz.html

    http://www.allegro.pl/item963870553_nowe_sodimm_1gb_
    ddr2_800mhz_a_data_fv_zabrze.html

    http://www.allegro.pl/item965561280_dane_elec_ddr2_6
    67mhz_1_gb_jedyne_na_allegro.html

    http://www.allegro.pl/item965561280_dane_elec_ddr2_6
    67mhz_1_gb_jedyne_na_allegro.html

    http://www.allegro.pl/item965561280_dane_elec_ddr2_6
    67mhz_1_gb_jedyne_na_allegro.html

    Widzisz tyam gdzieś swoją cenę? I to są nówki, a nie jakiś kradziony złom.

    Remek

  • 15. Data: 2010-03-30 15:23:27
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Wiesław" <n...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    Dnia 30-03-2010 o 16:18 Remek napisał na pl.comp.pecet:

    To nie są pamięci do laptopów tylko serwerowe. Zastanów się czasami.
    http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string
    =DDR2+REG

    O.K. Nie zwróciłem uwagi. Czy te z Twojego linku tak różnią się cenami? Też
    widzę sporo w granicach 70 paru zł.

    Remek

  • 16. Data: 2010-03-30 20:35:16
    Od: "PaPrYcZaK" <p...@Q...com>

> [...]

    > link do jakiejś aukcji?

    To nie są pamięci do laptopów tylko serwerowe. Zastanów się czasami.

    otóż to... dodatkowo jest tego 2x2GB a nie 1 GB

  • 17. Data: 2010-03-31 06:54:55
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 30-03-2010 o 18:23:27 Remek napisał(a):

    > O.K. Nie zwróciłem uwagi. Czy te z Twojego linku tak różnią się cenami?
    > Też widzę sporo w granicach 70 paru zł.

    Widzę, że usilnie chcesz się czegoś przyczepić. Jeżeli widzisz różnicę
    między 1GB a 4GB, to cenę pomnóż również przez cztery.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 18. Data: 2010-03-31 07:57:04
    Od: "PaPrYcZaK" <p...@Q...com>

> [...]
    =DDR2+REG

    > O.K. Nie zwróciłem uwagi. Czy te z Twojego linku tak różnią się cenami?

    2 x 2 GB to jest 4GB a te po 70 pare zl co widzisz to są 1GB
    no i najważniejsze... moje to HP a nie jakieś nanya i inne mniej znane...

    dla przykladu 2GB Kingston kosztuje 250zł
    http://www.allegro.pl/item972216419_kingston_2gb_ecc
    _ddr2_667mhz_kvr667d2d4f5_2gi_fb.html

    a ja chciałem za 2*2GB czyli za 4 GB 260... to chyba jest różnica prawda??