  • 81. Data: 2012-04-11 12:38:15
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert_J,

    Wednesday, April 11, 2012, 11:44:24 AM, you wrote:

    > Ciekaw jestem w jaki sposób prowadzić ewidencję rowerów? :-)
    > Może jeszcze nakazać tablice rejestracyjne,

    Bardzo dobry pomysł.

    > dokumenty, numery ramy itd?

    Dokładnie.

    > To może od razu nakaz rozszerzyć na
    > hulajnogi, wrotki, rolki, wózki dziecięce itp...
    > Poza tym co chciałbyś sprawdzać w takim rowerze?

    Zgodność z przepisami. Na przykład istnienie i sprawność świateł,
    hamulców.

    > Tu akurat zgodzę się z Tobą w 100%. Sam mam, mimo że
    > nieobowiązkowe. Tyle że OC jest rowerzysty, a nie roweru :-)

    Cóż - zawsze uważąłem i nadal uważam, że ubezpieczenie powinno
    dotyczyć kierującego a nie pojazdu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 82. Data: 2012-04-11 12:38:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-11 11:17, Marek Dyjor pisze:
> [...]
    anad-to-debate-proposed-ban-on-smoking-in-cars-with-
    children-546870.html

    > W domu dziecko może iść do swojego pokoju i zamknąć drzwi żeby nie
    > wdychać smrodu produkowanego przez swoich przygłupich rodziców, w
    > samochodzie jest zamknięte w malutkiej puszce z rodzicami debilami i nie
    > ma szansy na ucieczkę.

    Z całą pewnością - potrafią się zamykać zanim nauczą się chodzić,
    czy już wcześniej?

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 83. Data: 2012-04-11 12:43:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

> [...]
    > wdychać smrodu produkowanego przez swoich przygłupich rodziców, w
    > samochodzie jest zamknięte w malutkiej puszce z rodzicami debilami i nie

    A chipsy można dać dziecku jak jedzie samochodem? Też niezdrowe.

  • 84. Data: 2012-04-11 12:51:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości
    >Ty twierdzisz, że niektórym niepalącym nie śmierdzi, a ja twierdzę,
    >że wielu palącym śmierdzi. W pewnej znanej mi firmie jest urządzona
    >palarnia, z której nikt nie korzysta, bo tam śmierdzi :)

    Ja tam widzialem palarnie z ktorej korzystano. W sumie to nie wiem po
    co tam bylo tracic pieniadze na palenie - siekiera wisiala taka.

    >W innej znanej mi firmie właściciel wymusił, przepraszam,
    >zaproponował wszystkim prezesom i wyższym dyrektorom rezygnację z
    >nałogu :)

    A znajomy dyrektor opowiadal jak to cala firma ma szystkie budynki
    "smoke free" ... tylko na pietrze zarzadu jest "enjoy smoking".

    Niepalenie wsrod pracownikow popieraja, bo wydajnosc rosnie :-)

    >Biedni palacze. Uważają, że są dyskryminowani, a sami nie zauważają
    >jak dyskryminują innych.

    W momencie kiedy nie moze byc kawiarni czy wagonu dla palacych to
    chyba jednak sa dyskryminowani.

    A teraz nawet w sluzbowo-prywatnym samochodzie nie beda mogli sobie
    zapalic ?

    J.

  • 85. Data: 2012-04-11 13:00:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 12:43 PM, to wrote:

    > A chipsy można dać dziecku jak jedzie samochodem? Też niezdrowe.

    W ogóle rodzice zabierający dziecko samochodem to IDIOCI. Można mieć
    wypadek, dziecko może zginąć, zostać kaleką albo sierotą a jak uda się
    bez wypadku to musi wdychać te wszystkie smrody z ulicy, no i hałas
    który dobrze na psychikę na pewno nie wpływa. Dzieci powinny być chowane
    na nieskalanej cywilizacją górskiej wsi wśród dzikich zwierząt, bujnej
    zielonej rośliności, oddychając czystym górskim powietrzem gdzie miały
    by ciszę i spokój.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 86. Data: 2012-04-11 13:04:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości
    >To chyba nie byłeś w Grecji czy Bułgari jeśli tak twierdzisz.
    >Zasadniczo to
    >nie jestem za wprowadzaniem coraz większej ilości zakazów, ale
    >jednocześnie
    >patrząc jak ludzie są samolubni i nie zwracaja uwagi na innych, to
    >nie
    >widzę innego wyjścia. Nie na tym etapie ludzkiej... głupoty? I to nie
    >dotyczy tylko palaczy, ale wszystkich ludzi w mniejszym czy większym
    >stopniu. Np. jest brak zakazu srania psem na chodnikach i trawnikach
    >pod
    >karą grzywny, będą srać.

    Alez Myjku - pies to takie zwierze, ze wysr* sie musi.
    Kto tego nie rozumie ten powinien zakazac posiadania psow, albo
    wypuszczania psa poza wlasny ogrodek.

    Polska nie Anglia, trawniczek u nas to zwyczajowo wlasnie sralnia dla
    pieskow.
    A sprzatania chodnika po pupilu nie ma u nas zwyczaju, to dopiero
    trzeba wprowadzic.

    >Brak zakazu wprowadzania psów do restauracji, będą
    >wprowadzać. Brak zakazu wiązania psów przed sklepem, będą wiązać.
    >Itd.

    No ale dlaczego nie wiazac psa przed sklepem ?
    Szczegolnie jak sklep zrobil specjalna barierke do wiazania :-)

    J.

  • 87. Data: 2012-04-11 13:07:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 01:04 PM, J.F wrote:

    > No ale dlaczego nie wiazac psa przed sklepem ?
    > Szczegolnie jak sklep zrobil specjalna barierke do wiazania :-)

    Bo nie! Pewnie jacyś zieloni psychopaci zrobili ankietę wśród wiązanych
    pod sklepem psów z której płynie jeden wniosek - to źle wpływa na
    psychikę psa!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 88. Data: 2012-04-11 13:13:27
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-11 12:24, megrims pisze:
> [...]

    A to o tej piszemy? To poszla dalej w obrót - kto tu ma X3? ;)

    > Kobietę trzeba trzymać krótko. Góra pół roku.

    :D

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 89. Data: 2012-04-11 13:33:48
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Zgodność z przepisami. Na przykład istnienie i sprawność
    > świateł,
    > hamulców.

    A jakie to przepisy? Najpierw należałoby takowe wprowadzić,
    a dopiero potem egzekwować ich przestrzeganie :-)

  • 90. Data: 2012-04-11 13:36:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 01:33 PM, Robert_J wrote:

    > A jakie to przepisy? Najpierw należałoby takowe wprowadzić, a dopiero
    > potem egzekwować ich przestrzeganie :-)

    No już widzę sraczkę tych leżących czy z ostrym kołem ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200