  • 41. Data: 2019-08-06 07:38:36
    Temat: Re: Padniety aku czy cos innego?
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 5 Aug 2019 23:40:25 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > W dniu 2019-08-02 o 10:07, dantes pisze:
    > [...]
    >
    > No obejrzałem kilka obrazów, nawet namalowałem ale trudno się tym najeść
    > :]...może Ty się sycisz ale ja wolę schabowego.

    To oglądaj dalej i jedz schabowe.

    > Bo do łączenia z Internetem używam modemu a nie jakiegoś 'e' :]

    No to uściślijmy...
    a przeglądasz za pomocą eM bez e.

    > Obecny modem to "Speedstream" obsługiwany i konfigurowany przez
    > operatora... Nie mam do niego dostępu.

    Tak przypuszczałem.
    Ale nie poddaj się. Próbuj.
    Myszka w połączeniu z klawiaturą potrafi zdziałać cuda.

    > Tak, bo jest wygodniej. O tutaj:
    > https://view.torque-bhp.com/

    Yym. Czyli potrzebujesz "Buraka..." "Widelca..." i "www".
    Faktycznie wygodniej. Nie ma to jak "spektrum możliwości"

    > Ja nie muszę mieć specjalnego abonamentu :>

    Yym. Specjalnego nie.

    > Też ale ja wolę przez www bo wygodniej i czytelniej.

    Tia... Nie ma to jak "szerokie spektrum" możliwości.

    > Niezupełnie. Jeśli T-Mobile tak sobie skonfigurowało usługę to jest ona
    > strasznie "okrojona" do wspomnianego Torque. Ma swoje zalety ale ma też
    > i wady, które dla mnie są istotne.
    > Od miliardów lat świetlnych podobną
    > usługę udostępniają inne firmy, niekoniecznie w Polsce ale jak
    > wspomniałem, dodatkowy abonament mnie nie interesuje, tym bardziej że w
    > okrojonej, niekonfigurowalnej/dowolnie wersji.

    Tak jak wspomniałem wyżej, nie obchodzi mnie specjalnie zakres usługi T-M
    i zdolności ich informatyków.
    A T-M to tylko przykład... byś nie myślał, że uprawiam
    lokowanie jakiegoś produktu. Żeby była jasność.
    A co do miliardów lat... to ja bym zaryzykował li tylko przełom
    tysiąclecia.

    > Mnie obchodzi jedno i drugie. Sam interfejs, do którego praktycznie nie
    > ma dostępu i jest niekonfigurowalny, zmusza mnie do ich usługi,
    > okrojonej w porównaniu z Torque :>

    > Bo mi się E nie docisnęło :]

    A myślałem że nie masz "ta razą" na klawiaturze tego "mechanicznego" "e".

    > No przecież to oczywiste. Zapomniałeś dodać że owe PIDy są raczej po
    > stronie producenta pojazdu...udostępniane w OBD. Co z tego że ELM
    > potrafi jak producent ukrył?
    No przecież to Ci już wytłumaczyłem parę linijek wyżej, 4 dni temu,
    pisząc że: "jeśli oczywiście "na to" pozwoli mu system OBD2 w pojeździe".

    > Niestety mam oryginał:(

    Zapomniałeś napisać ile PID'ów obsługuje Twój oryginał?
    Jeśli oczywiście to nie tajemnica.