  • 1. Data: 2009-04-28 18:14:35
    Temat: Padła mi świeca. Dlaczego?
    Od: trud <t...@o...eu>

    Padła mi świeca. Dlaczego?
    NGK DR9EA już druga w przeciągu 200 km.
    O co chodzi?

    Druga sprawa to fioletowe kolanko wydechu.
    Czy to normalne?
    A może silnik się przegrzewa i dlatego zabija świece?
    Nie wiem. Zielonny jestem.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 2. Data: 2009-04-28 18:31:25
    Temat: Re: Padła mi świeca. Dlaczego?
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Padła mi świeca. Dlaczego?
    > NGK DR9EA już druga w przeciągu 200 km.
    > O co chodzi?

    Pierwsza rzecz, to jak ta świeca wygląda. Czy jest czarna, czy wręcz
    przeciwnie.

    pozdr.
    Mystik

  • 3. Data: 2009-04-28 19:22:06
    Od: trud <t...@o...eu>

    Raczej jasna. Na pewno nie jest czarna.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 4. Data: 2009-04-28 21:43:18
    Od: "Rafal Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "trud" <t...@o...eu> napisal w wiadomosci
    > Raczej jasna. Na pewno nie jest czarna.

    za uboga mieszanka, jak bardzo jasna to moga byc to juz czastki aluminium
    odrywajace sie od tloka i w tym wypadku to padnieta swieca to najmniejszy
    problem:) Na poczatek posprawdzaj czy nie lapie gdzies lewego powietrza.

    Pozdrawiam
    rafal
    450exc

  • 5. Data: 2009-04-28 23:02:42
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Tue, 28 Apr 2009 20:14:35 +0200, trud <t...@o...eu> wrote:

    >Druga sprawa to fioletowe kolanko wydechu.
    >Czy to normalne?
    >A może silnik się przegrzewa i dlatego zabija świece?

    Hm, to juz drugi znany mi przypadek przegrzewającej sie Estrelli.
    Ciekawe...

    Te silniki (a konkretnie głowica) nie lubia za niskiego poziomu oleju.
    Zacierac sie tak od razu nie zacierają, ale dość mocno się grzeją (i
    zaczynają pukać górą)
    Sprawdź to, plus gaźnik do regulacji.

    Skąd jesteś?

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 6. Data: 2009-04-28 23:08:07
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 29 Apr 2009 01:02:42 +0200, Eskimos
    <e...@t...pl> wrote:

    >Skąd jesteś?

    Dobra, juz widzę skąd. To znaczy, że to nie ta sama Estrella ;)

  • 7. Data: 2009-04-30 13:20:10
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 01:08:07 +0200, Eskimos napisał(a):

    > Dobra, juz widzę skąd. To znaczy, że to nie ta sama Estrella ;)

    Teraz Wrocław. Wcześniej Żyrardów.

    --
    pozdrawiam
    trud