  • 21. Data: 2017-05-15 10:51:15
    Temat: Re: Padl komp
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Od czasów wczesnych Duronów po płyty z C2D zakupiłem na Allegro
    > kilkadziesiąt płyt, z reguły kilkuletnich. Statystyki nie prowadziłem,
    > to zgrubne oszacowanie. Oczywiście, starannie wybierałem, dbając o
    > gwarancję rozruchową, przeprowadzając nawet wstępnie rozmowę z
    > oferentem. Dodam jeszcze że wszystkie niesprawne płyty udało sie
    > skutecznie reklamować. Czego się nie dało powiedzieć o jedynej płycie
    > którą kupiłem w sklepie :) (słynna K7S5A)
    > Ostatni komp, ten z którego piszę też na płycie z Allegro :)

    Dzięki za odpowiedź.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2017-05-15 14:18:46
    Od: s...@g...com

    A Wracajac do zasilaczy: który do 150 zl? Nowy?

  • 23. Data: 2017-05-15 19:38:32
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sun, 14 May 2017 15:01:58 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

    > Z tymi normami to palnales jak Volkswagen w Ameryce

    I co to ma do rzeczy?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 24. Data: 2017-05-15 21:59:42
    Od: s...@g...com

    Znaczy to, ze moj Athlon juz jest a nowego procka nie ma i trzeba dopiero poniesc
    koszta ekologiczne jego produkcji. I plyty glownej. 65 watow to co to jest w ogole?

  • 25. Data: 2017-05-17 11:01:25
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces Jacek Maciejewski <j...@g...pl> zwrócił błąd:

    > Ciekaw jestem czy koszt naprawy był mniejszy od kosztu takiej płyty na
    > A* :)

    Masz wymieniony element, który się starzeje, więc dostajesz lepszą
    gwarancje niż papierowa. Chociaż ja bym dopłacił (tak jak kiedyś zrobił
    z pewną płytą) i poprosił o wymienienie wszystkich kondensatorów. A nowa
    płyta też się zepsuje za trzy lata albo ile tam zaplanowali.

    --
    Saiko Kila
    Sprzedaj ciągnik, zastaw pole, odpraw żonę, kup konsolę.

  • 26. Data: 2017-05-18 11:15:18
    Od: m <m...@g...com>

    > Od czasów wczesnych Duronów po płyty z C2D zakupiłem na Allegro
    > kilkadziesiąt płyt, z reguły kilkuletnich.

    Do ilu komputerów jednocześnie? Jaki jest średni czas życia komputera
    skoro w ciągu 10-15 lat kupiłeś kilkadziesiąt płyt?

    p. m.

  • 27. Data: 2017-05-19 20:36:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 May 2017 11:15:18 +0200, m napisał(a):

    > Do ilu komputerów jednocześnie? Jaki jest średni czas życia komputera
    > skoro w ciągu 10-15 lat kupiłeś kilkadziesiąt płyt?

    No daj spokój :) Każda płyta do innego składaka. Na tych kilkadziesiąt
    może jedna czy dwie padły zanim komp przestał być używany na skutek
    bycia przestarzałym.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 28. Data: 2017-05-21 19:04:03
    Od: s...@g...com

    Dramatu ciąg dalszy: wymienilem zasilacz, plyta jednak bipa. Tyle osiagnalem, że
    wiatraki sie kręcą i bipanie jest. Nagralem sobie:
    https://chomikuj.pl/soplandia/komp/Nagranie+audio+20
    17+05+20+00+49+31,5909791702.aac(audio)
    Co to moze oznaczac? Plyta Gigabytye i bios Award

  • 29. Data: 2017-05-21 19:30:44
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 21 May 2017 10:04:03 -0700 (PDT)
    doszła do mnie wiadomość
    <d...@g...c
    om>
    od s...@g...com :
> [...]
    https://chomikuj.pl/soplandia/komp/Nagranie+audio+20
    17+05+20+00+49+31,5909791702.aac(audio)
    >Co to moze oznaczac? Plyta Gigabytye i bios Award

    Pierwsze z Google, resztę sam poszukaj(awars bios beep codes):
    http://www.bioscentral.com/beepcodes/awardbeep.htm
    RAM?

  • 30. Data: 2017-05-22 09:49:39
    Od: m <m...@g...com>

    > No daj spokój :) Każda płyta do innego składaka. Na tych kilkadziesiąt
    > może jedna czy dwie padły zanim komp przestał być używany na skutek
    > bycia przestarzałym.

    No właśnie się pytam ile ty tych składaków używasz jednocześnie (być
    może mylnie założyłem że to twoje komputery a nie dla kogoś).

    p. m.